مینا وطن‌پرست عصو تیم ملی هندبال زنان ایران در لیگ هندبال عراق دست به توپ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان ملی والیبال ایران از نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی در هفته سوم رقابت‌ها ابراز ناراحتی کردند و معتقدند لطمه بزرگی به تیم ایران زده شد.
ملی‌پوشان کاراته روسیه برای برگزاری اردویی 9 روزه با کاراته‌کاهای ایرانی عصر روز گذشته وارد تهران شدند.
تمرینات تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان امروز در خانه تکواندو با حضور یک میهمان ویژه پیگیری شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور طیبی و اولاد قباد در فینال لیگ قهرمانان اروپا نشان از اقتدار فوتسال ایران است.
تیم ملی کشورمان در حالی شب گذشته(جمعه هشتم اردیبهشت ماه) عازم ازبکستان شد که سرمربی تیم ملی از همراهی ملی‌پوشان بازماند.
هر چند ملی پوشان استقلال با خستگی به تمرینات برگشته اند اما انتظار می رود که ساپینتو از ابتدا آنها را به میدان بفرستد.
در حالی که قرار بود تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه عازم بالی اندونزی شود، در اقدامی خارج از عرف و عجیب روادید بازیکنان تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشد.
اعضای هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، حمایت از ملی‌پوشان نابینای مطلقِ اولویت چهارم برای اعزام به بازی‌های پاراآسیایی را مصوب کردند.
ملی‌پوشان اردو نشینان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور در کلاس آموزشی داوری با آخرین قوانین و مقررات کشتی دنیا آشنا شدند.
ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید نه برای یک سال و دو سال بلکه هندبال ایران برای سال‌های متمادی به حضور مربیان بزرگی چون وسلین احتیاج دارد.
پرونده رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی پنجشنبه هفته جاری در خانه تکواندو بسته خواهد شد که سه تیم از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
با درخواست سرمربی تیم ملی تیروکمان و به منظور ارزیابی وضعیت آمادکی اردونشینان این تیم، آنها ملزم به حضور در رقابت های رنکینگ کشوری هستند.
ویزای دو بازیکن کلیدی تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشد.
ملی‌پوشان تنیس روی میز مردان ایران در حالی در مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند که سرمربی آنها را همراهی نخواهد کرد.
ملی‌پوشان تنیس روی میز مردان ایران در حالی در مسابقات انتخابی برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند که سرمربی آنها را همراهی نخواهد کرد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر ولز با حضور رئیس فدراسیون و بازگشت گلر مطمئن همراه بود.
کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند. اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.
بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی با رئیس جمهور دیدار کردند.
اردوی خارجی استقلال بعد از پایان مرحله گروهی جام جهانی برگزار خواهد شد.
دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با تیم جوانان یک تماشاگر ویژه داشت.
تیم ملی تکواندو کشورمان جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی پاکستان عازم اسلام آباد خواهد شد.
بازیکنان تیم ملی فوتبال نظرات خود را قبل از اعزام به اتریش درباره وضعیت این تیم و حضور کارلوس کی‌روش بیان کردند.
تیم ملی کشورمان جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات گرندپری منچستر و مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در تورنمنت بین‌المللی لبنان حضور خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ