اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران امروز در مرحله فینال رقابت‌های کاپ آسیا در سطح B باید به مصاف اندونزی برود تا در صورت برتری در این بازی، جواز حضور در سطح A آسیا را به دست بیاورد
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی‌گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
حسن تفتیان به عنوان دومین ورزشکار ايرانى، پس از فرزانه فصیحی، از طریق رنکینگ جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب كرد.
فرزانه فصیحی موفق شد بعنوان تنها ورزشکار کشورمان جواز حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب نماید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
در پایان مسابقات شطرنج زون غرب آسیا میترا اصغرزاده در بخش زنان و پوریا درینی در بخش مردان قهرمان شدند و جواز حضور در جام جهانی باکو را کسب کردند.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران برای نخستین بار در جام ویلیام جونز در کشور تایوان حضور پیدا می کند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های گرندپری 2023 رم را اعلام کرد که نام 12 تکواندوکار کشورمان نیز در بین آن‌ها دیده می شود.
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
در پایان مرحله مقدماتی تکواندو انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار تیم ملی ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
دختر جوان که در میان شمشاد‌ها افتاده بود با کمک مردم و حضور امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. وی پس از بهبودی نسبی به پلیس گفت: من مهندس هستم، امروز عصر نوبت دکتر داشتم و در مسیر از کنار بوستانی عبور می‌کردم که ناگهان یک نفر از پشت چاقویی روی گردنم گذاشت و مرا به داخل شمشاد‌ها کشاند.
در پایان دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان، 14 تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردوها را دریافت کردند.
جلسه اعضای کمیته فنی صبح امروز در فدراسیون بوکس برگزار و پس از جمع‌بندی‌های صورت گرفته در نهایت 23 بوکسور جواز حضور در اردو را بدست آوردند.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش مردان با قهرمانی تیم ذوب‌آهن اصفهان به پایان رسید.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
با توجه به شیوه و شگرد زن جوان، مشخص شد که شقایق، همان سارق سریالی زنان و مردان کهنسال است. با این احتمال، شکات با شقایق مواجهه حضوری شدند و زمانی که از سوی آن‌ها شناسایی شد، زن سارق به سرقت‌های سریالی‌اش اعتراف کرد.
رسیدگی به این پرونده از شهریورماه سال ۱۴۰۰ با شکایت خانواده‌ای در دادگستری شیراز آغاز شد. اعضای این خانواده در شرایطی که در پارک دراک حضور داشتند، طعمه ۳ جوان خشن شدند. آنطور که آن‌ها می‌گفتند، مهاجمان با تهدید چاقو اموال‌شان را سرقت کردند و در ادامه با جدا کردن مردان، زنان و دختران آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
بازیکنان برتر جواز حضور در فینال مسابقات رده های سنی کشور را بدست آوردند.
کمیته بین‌المللی المپیک شرط حضور افغانستان در المپیک پاریس را دسترسی ایمن به ورزش برای زنان و دختران جوان در این کشور اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ