با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش، فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج روز چهارشنبه برای تماشای مسابقه گل‌گهر و فولاد به سیرجان سفر می‌کند.
جواز حضور زنان در پنج ورزشگاه ایران صادر شد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی از ورزشگاه‌های ما قابلیت ورود بانوان را ندارند. بانوان، خواهر من و شما هستند و باید از یک ورودی وارد و از خروجی دیگر خارج شوند. بحث دستشویی مشترک هم وجود دارد و در کل مشکلات سخت‌افزاری برخی ورزشگاه‌ها اجازه حضور بانوان را نمی‌دهد.
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
تماشاگران زن در ورزشگاه های نقش جهان و فولادشهر اصفهان، غدیر اهواز و گل‌گهر سیرجان حضور پیدا خواهند کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم زمینه‌های لازم برای حضور بانوان برای تماشای دربی پایتخت را فراهم سازیم.
باشگاه گل‌گهر برای حضور بانوان در مسابقه گل‌گهر و فولاد خوزستان اعلام آمادگی کرد.
تصویری نه چندان مناسب از حضور زنان در ورزشگاه آزادی منتشر شده است.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
اسطوره فوتبال ایران به اتفاق مهم بازی پرسپولیس واکنش نشان داد.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخپوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
مدیر روابط عمومی سپاهان می‌گوید به رغم پیگیری‌های انجام شده، مجوزی در خصوص حضور بانوان در دیدار سپاهان و فولاد خوزستان صادر نشده است.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: بنده اگر زیرساخت‌ها در فضای ورزشگاه برای بانوان فراهم باشد با حضور آنان موافقم.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر و وارد ورزشگاه شدند. حضور تماشاگران زن در بازی هایی لیگ برتر اتفاقی بی سابقه و تاریخی به حساب می آید.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر شده اند و منتظر ورود به ورزشگاه هستند.
علی کریمی با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش، به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زير ساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.
درست در روز‌هایی که همه منتظر شنیدن خبر حضور زنان در ورزشگاه بودند، تماشاگران پرسپولیس رفتار نامتعارفی از خودشان نشان دادند.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ