باشگاه الاتحاد پس از قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان، مبلغ سه میلیون ریال سعودی پاداش برای بازیکنان خود در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه در مجموع بازی زیبایی را دیدیم، عنوان کرد: ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در نیمه نخست بازی را به حریف دادیم و آن‌ها بر بازی مسلط بودند اما در دقایق دیگر بازی توانستیم هم موقعیت گل به دست آوریم. علی‌رغم اینکه سختی زیادی داشت، بازی خوبی را بازیکنان پرسپولیس به نمایش گذاشتند.
میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان ، بزرگسالان و پاداش قهرمانی مطرح کرد.
رضا درویش می‌گوید صد در صد قرارداد تیم را پرداخت کرده اما در مجموع بیش از ۵۰ میلیارد پاداش قهرمانی باقی مانده است.
کشوری فرد از تخصیص بودجه برای اعطای پاداش به تیم قهرمان و سایر تیم های صاحب رتبه در لیگ برتر خبر داد.
هیچکدام از دستیاران ژاوی و حتی پزشکان باشگاه بارسلونا پاداش قهرمانی لالیگا را دریافت نخواهند کرد.
درخشش تیم ملی کرواسی در چند سال اخیر باعث شده که بسیاری مشتاق دیدن قهرمانی آنها در لیگ ملت‌های اروپا باشند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی یحیی گل محمدی از تیم ما حاشیه است و می خواهند ذهن هوادار را خراب کنند.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
امشب اینتر و فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف هم می‌روند. تیم برنده این نبرد 4.5 میلیون یورو پاداش می‌گیرد و به تیم نایب قهرمان 2 میلیون یورو پاداش می‌رسد.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
شمس آذر قزوین در روز های پساقهرمانی به سر می‌برد.
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
سرپرست باشگاه اتحاد کلباء گفت که مدیریت باشگاه از نتایج به دست آمده این تیم در فصل جاری رضایت کامل دارد.
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد که با موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران المپیک سه برابر شده و پیگیر بیمه ورزشکاران نیز هستند.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
پاداش فیفا برای هر ۳۲ تیم‌ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و لیونل مسی و هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین جایزه مالی سنگینی را در ازای قهرمانی دریافت می‌کنند.
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز پاداش ویژه ای را برای تیم ملی آرژانتین در نظر گرفته است.
شبکه الکاس قطر به بهانه آغاز مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به رونمایی از پاداش‌های در انتظار ۴ تیم اول پرداخت.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتونی هم در بلگراد نرسیده است.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
باشگاه الهلال عربستان بابت قهرمانی های فصل گذشته خود 12.7 میلیون ریال پاداش دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ