فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
در ادامه بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه تیم های ملی تنیس روی میز مردان و زنان ایران به مدال برنز دست یافتند و تعداد مدال های ایران در پایان ششمین روز از این بازی ها به عدد ۱۲ رسید.
شاید این یکی از ماندگارترین تیتر های تاریخ ایران برای بازی بی نظیر یکی از ستاره های پرسپولیس است
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
رشید مظاهری انگیزه زیادی دارد تا بتواند هشتمین کلین‌شیت خود را در لیگ برتر بیست و دوم به ثبت برساند.
بنزما با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را در فصل جاری لالیگا به عدد ۱۷ رساند تا به یک قدمی روبرت لواندوفسکی برسد.
مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب در چهارمین فصل حضور خود در جمع بنفش‌پوشان پایتخت تعداد بازی رسمی خود را در باشگاه هوادار به عدد صد رساندند.
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
مهدی قایدی شمار گل های خود را در این فصل از رقابت های لیگ برتر به عدد 8 رساند و حالا به تنهایی گل زن ترین بازیکن آبی در این فصل از بازی ها بشمار می رود.
استقلال با دو گلی که در بازی با گل گهر به ثمر رساند، شمار گل های خود را در دور برگشت و در 7 بازی به عدد 16 رساند و از رکورد دور رفت عبور کرد.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
هامونی در رابطه با کاهش قیمت ارز در آینده گفت: نیاز‌های واقعی پاسخ داده می‌شود، بنابراین طبیعی است که یکسری با نگاه سفته بازانه ورود پیدا کنند که توصیه می‌کنم واقعا به نوسانات نرخ بازار ارز توجه کنند. فعلا بنا نیست تقاضا‌های سفته بازی را پاسخ دهیم، اعتقادی هم به آن نداریم.
45 بازی ملی قطعا برای ستاره ای در اندازه فرهاد مجیدی کم و بی انصافی بود.
بوسکتس با حضور در دیدار نیمه نهایی سوپر جام، تعداد بازی های خود برای بارسا را به عدد شگفت انگیز 700 رساند.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال با دو عدد تخم مرغ آب‌پز نظاره‌گر بازی تیمش مقابل تراکتور بود.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر اورتون به پله ادای احترام کرد و او را افسانه ای فراموش نشدنی خواند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد ۲۱۹ رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
مهدی طارمی می‌توانست در همان دقیقه‌ای که روزبه چشمی به ولز گل زده بود، در بازی با امریکا همه چیز را برای ایران عوض کند.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا پیش از بازی هفته بیستم لیگ امارات گفت: بازی سختی مقابل تیم عجمان در پیش داریم.
باشگاه پورتو به مناسبت انجام یکصدمین بازی مهدی طارمی برای این تیم، کیت ویژه ای برای این بازیکن طراحی کرد.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.
تقدیر اعضای کادر فنی و باشگاه نساجی از کاپیتان اول چند فصل اخیر این تیم برای رسیدن به عدد ۱۰۰ بازی در لیگ برتر در رختکن این تیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ