قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارتاژ مانند سایر شهر‌های فنیقیه دارای یک توفت (Tophet) بود؛ یعنی محیط مقدسی که در آن قربانی‌ها و تدفین‌ها انجام می‌شد. کشفیات تازۀ باستان‌شناسی، برخی از این نذورات را از زیر خاک بیرون آورده است.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
این پانزده سکۀ طلایی به صورت پراکنده در مزرعه‌ای در شمال ولز پیدا شدند. نقش و نگار روی سکه‌ها بسیار پیچیده و منحصر به فرد است.
این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند.
سکه‌های طلا مجموعا در هشت قوطی فلزی دفن شده بودند. قوطی‌ها بعد از گذشت بیش از یک قرن حالا کاملا زنگ زده بودند، اما درخشش سکه‌های طلا درست مثل زمانی بود که از ضرابخانه بیرون آمده بودند.
بیشتر سکه‌های این گنجینه واحد پول سلسله‌ی سانگ هستند. سکه‌های برنز پول رایج آن زمان بودند تا زمانی که کمبود شدید مس، سلسه‌ی سانگ جنوبی (۱۱۲۷-۱۲۷۹) را واداشت تا سکه‌هایی تولید کند که کیفیت و ارزش پایین‌تری داشتند.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
سیدحسین موسوی یکتا مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا، بازاری که اکنون در مورد خرید و فروش سکه‌های ۲۵ تومانی ایجاد شده را دروغ محض و نوعی کلاهبرداری توسط سودجویان عنوان کرد.
این سکه‌ها که قدمت آن‌ها به دهه ۹۸۰ میلادی بر می‌گردد در حدود هشت کیلومتری قلعه فیرکت در نزدیکی شهر کوچک هوبرو کشف شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی سابقه دار که که از فروشگاه های محله مرزداران سرقت می کرد، خبر داد.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
دوم اسفندماه سال گذشته، مرکز مبادله ارز و طلای ایران رونمایی شد. همان طور که از نام آن مشخص است، در کنار ارز، معاملات طلا نیز در این مرکز در دستور کار است. بر این اساس مدیر پروژه مرکز مبادلات ارز و طلای ایران در آن مقطع از عرضه ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادله خبر داده بود.
امروز مطالبی همچون جدیدترین خبر از ربع سکه‌های بانک مرکزی، پیش بینی | فردا بورس باز هم مثبت می‌شود؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟، آیا منتظر التهاب در بازار‌ها باشیم؟، خبری مهم برای سهامداران نوری، بهترین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طالبان از کشف ۷۵ سکه و یک کوزه که مربوط به دوره ساسانیان است در استان بغلان خبر داده و آنها را به نمایش گذاشت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین گفت: با کارشناسی صورت گرفته مشخص شد که تعدادی از این سکه‌ها اصلی و مربوط به دوره صفویه و تعدادی دیگر نیز جعلی از روی نمونه‌های اصلی است.
تأثیرات روش‌های مختلف پاکسازی بر سطح سکه‌های تاریخی نقره در قالب طرح پژوهشی، توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری بررسی شد.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
نحوه تشخیص سکه تقلبی از اصل برای افراد عادی مشکل است، ولی باید دانست که سکه‌هایی که توسط بانک مرکزی ضرب می‌شود دارای عیار هزار در ۹۰۰ است، در حالی سکه‌های تقلبی این عیار را ندارند، حتی در بعضی از مواقع سکه را با فلزاتی مانند مس و برنج درست می‌کنند و با لایه‌ای مانند طلا روی آن را می‌پوشانند که در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسد. تشخصی سکه اصل از تقلبی توسط کارشناس متخصص صورت می‌گیرد.
هفته‌ها بعد از ملاقات تعدادی از بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور، محمد مایلی کهن به شایعات جدیدی در این زمینه دامن زده است.
تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد جوانی مواجه شدند که آثار خفگی روی گردن وی مشهود بود؛ همچنین در ادامه مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرده است.
طبق خبر‌های ذکرشده ۲۶ سکه در جریان عملیان راه‌سازی بزرگراه همت در سال ۱۳۸۳ کشف شد. پای صحبت اهالی محله بالون که بنشینید معتقدند سکه‌ها بیشتر بوده و در همان لحظه ابتدایی کشف سکه قبل از ورود نیروی انتظامی مقداری از آن برداشته‌شده است. به‌هرحال افرادی زیادی در آن حوالی بوده‌اند.
«حسین توکلی» گفت: راستش را بخواهید از قدیم آلبوم تمبر کوچکی داشتم که خودم تمبرهایش را جمع نکرده بودم، برای همین همان کسی که آن را به من داده بود از من گرفتش. این بود که بعد از مدتی در من انگیزه‌ای ایجاد شد که خودم تمبر جمع کنم. این ماجرا به بیش از ٢٠سال قبل برمی‌گردد. اوایل این کار برایم سرگرم‌کننده بود و جنبه تفریح داشت، اما کم‌کم علاقه‌مند شدم و هدفمند تمبر‌های مختلفی جمع کردم. بعد‌ها هم به جمع‌آوری انواع سکه و برگ حبوبات علاقه‌مند شدم.
میانه- فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی در این شهرستان که قصد فروش ربع سکه‌های غیر بانکی و خارج از شبکه توزیع را داشت، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ