قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی، محمدرضا گرایی در بازی‌های آسیایی حضور نخواهد داشت.
دیدار‌های رده بندی و فینال ۳ وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان، امروز (جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدرضا گرایی به مدال نقره رسید و محمدعلی گرایی و علیرضا مهمدی صاحب مدال طلا شدند.
کشتی گیر وزن 72 کیلوگرم کشورمان در مسابقات رنکینگ دار قرقیزستان در فینال مقابل حریف گرجستانی خود شکست خورد و به مدال نقره رسید.
شکست عجیب و ضربه‌فنی محمدرضا گرایی در فینال
محمدرضا و محمدعلی گرایی، دو شانس اصلی رسیدن به مدال جهانی در سال 2023 با جدیت تمرینات خود را دنبال می کنند.
قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک از روز‌های اوج فاصله گرفته است.
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریفی از گرجستان از رسیدن به فینال بازماند.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابت‌های جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
محمدعلی و محمدرضا گرایی دو فرنگی‌کار ملی‌پوش و عنواندار کشورمان جهت حضور در رقابتهای جهانی سال آینده، تصمیمی برای تغییر وزن نخواهند داشت.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی، یزدانی و گرایی سقوط کردند تا قاسمپور و عموزاد تنها صدرنشین‌های کشتی ایران باشند
در دیدار فینال با وجود آنکه ۴ امتیاز از رقیب خود جلو بودم تلاش کردم تا زودتر این مبارزه را به پایان برسانم، اما در اجرای فن کمرگیری دچار اشتباه محاسباتی من شدم و در یک لحظه غفلت، امتیاز را به حریفم دادم و در ادامه نتوانستم آن را جبران کنم. تنها همین عجله در اجرای من مدال طلا را از من گرفت.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، با تاکید بر اینکه عملکرد و افتخارات محمد بنا در کشتی فرنگی ایران نیازی به توضیح ندارد، گفت: ما کشتی‌گیر هستیم و برای ما تفاوتی ندارد که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد، اما امیدوارم بتوانیم از حضور بنا در کنار تیم انگیزه بگیریم.
او پس از کسب مدال نقره با انتشار پستی بابت حمایت مردم از آن‌ها تشکر کرد و گفت: فقط این را می‌دانم که کلید در دست خداست.
محمدرضا گرایی در دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.
در چارچوب رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان، محمدرضا گرایی مقابل حریف صربستانی خود شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.
محمدرضا گرایی در ششمین مبارزه باید به روی تشک برود که حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.
رضا گرایی قهرمان المپیک با یک نمایش تماشایی پشت حریف کره‌ای را به تشک دوخت و راهی نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی شد.
گرایی با اینکه با اجرای فن از داور ۵ امتیاز گرفت و حریف را ضربه فنی کرد، اما در ادامه این امتیازات پذیرفته نشد. در ادامه این مبارزه کشتی‌گیر کره‌ای به دلیل آسیب‌دیدگی کنار رفت و این مسابقه برگزار نشد. گرایی ۵ بر یک پیروز شد.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
گرایی در این مسابقه با نمایش فوق‌العاده و اجرای فنون زیبا نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و گام به دور سوم گذاشت.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رنکینگ نهایی برترین فرنگی کاران جهان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ