قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد که با موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران المپیک سه برابر شده و پیگیر بیمه ورزشکاران نیز هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
دبیرکل ملی المپیک وعده واگذاری مسکن به قهرمانان رقابت های آسیایی را داد.
پاداش پای سکو برای مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعلام شد.
کمیته ملی پارالمپیک برای مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی پاداش ریالی مصوب کرده أست.
ورزشکاران طلایی در بازی‌های آسیایی پاداش ۱۵ هزار دلاری دریافت خواهند کرد.
در حالی که حدود ۷۰ روز تا برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو فرصت باقی مانده و فردا قرار است جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی برگزار شود اما کماکان پاداش مدال‌آوران این دوره از مسابقات تعیین نشده است.
پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید به دلیل کمبود وقت برای کادرفنی جدید، نباید انتظار زیادی از تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت.
کاپیتان تیم ملی کاراته، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید مبالغی را برای مدال آوران بازیهای آسیایی در نظر بگیرند که ورزشکاران با انگیزه تر و بدون دغدغه مالی باشند.
در جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی در خصوص میزان پاداش مدال آوران هانگژو بحث و بررسی صورت گرفت.
رئیس انجمن تکواندوی ناشنوایان گفت: با وجود این که تکواندوکاران ناشنوا همواره در تمام مسابقات جهانی، المپیک و آسیایی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص می دهند، اما از نظر دریافت پاداش همیشه مورد بی‌توجهی مسوولین ورزش قرار می‌گیرند.
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
مراسم تجلیل فدراسیون کشتی از مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتونی هم در بلگراد نرسیده است.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
با وجود بسته شدن پرونده کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، هنوز پاداش مدال‌آوران این بازی‌ها به صورت کامل پرداخت نشده اگرچه بودجه لازم برای آن تامین شده است.
فدراسیون کشتی پاداش ویژه ای را برای مدال آوران رقابت‌های جهانی بزرگسالان در صربستان درنظر گرفته است.
فدراسیون کشتی پاداش ویژه ای را برای مدال آوران رقابت‌های جهانی بزرگسالان در صربستان درنظر گرفته است.
برای اولین بار مدال آوران معلول پاداش پای سکوی خود را در بازیهای کشورهای اسلامی کامل دریافت کردند.
کمیته ملی المپیک پاداش نقدی خود به مدال آوران بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را پرداخت کرد.
پاداش نقدی به مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ