پاداش فیفا برای هر ۳۲ تیم‌ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و لیونل مسی و هم تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین جایزه مالی سنگینی را در ازای قهرمانی دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری ایران با انتقاد از عدم پرداخت پاداش وزنه‌برداران گفت:دو سال است که هنوز حق و حقوق وزنه‌برداران پرداخت نشده و حق دارند گلایه کنند.
ورزشکارانی که رکورد جدیدی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جهان در مجارستان ثبت کنند 100 هزار دلار پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان ، بزرگسالان و پاداش قهرمانی مطرح کرد.
پوریا حسین خانزاده می‌گوید پس از قهرمانی در جوانان جهان تقدیری از آنها نشده اما بهترین پاداش را معافیت از سربازی می‌داند.
دبیر فدراسیون والیبال در مورد پاداش تیم والیبال جوانان بابت قهرمانی در جهان توضیحاتی ارائه داد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت ها که منجر به صعود به جام جهانی شد را هنوز دریافت نکرده اند.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
رئال مادرید با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان پاداشی 6میلیون یورویی از فیفا دریافت می‌کند.
رئال مادرید با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان پاداشی 6 میلیون یورویی از فیفا دریافت کرد.
رئال مادرید با غلبه بر الهلال و فتح جام باشگاههای جهان، صدمین جام رسمی تاریخ خود را به دست آورد.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز پاداش ویژه ای را برای تیم ملی آرژانتین در نظر گرفته است.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
شبکه الکاس قطر به بهانه آغاز مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به رونمایی از پاداش‌های در انتظار ۴ تیم اول پرداخت.
نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتونی هم در بلگراد نرسیده است.
قهرمان المپیک با شنیدن خبر اهدای حواله واردات خودرو به ملی پوشان فوتبال، از تاخیر در اهدای پاداش کشتی گیران و اختلاف فاحش پاداش ها گلایه دارد.
بازیکنان انگلیس در صورت قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر نفری 500 هزار پوند پاداش دریافت می‌کنند.
اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.
اتحادیه فوتبال انگلیس پاداش قابل توجهی را در صورت قهرمانی این کشور در جام جهانی 2022 قطر برای گرت ساوت‌گیت، سرمربی این تیم، در نظر گرفته است.
اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد در صورت قهرمانی به هر بازیکن این تیم ۴۰۰ هزار یورو داده می‌شود.
مبین عظیمی که در مسابقه انتخابی درون اردویی مغلوب امیرحسین فیروزپور شد، تیم کشتی آزاد جوانان را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان همراهی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ