میلاد تقوی، دبیرکل فدراسیون والیبال توضیحاتی را در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان ، بزرگسالان و پاداش قهرمانی مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته را با سه جام قهرمانی به پایان برده بود، در اولین دیدار فصل بیست و سوم در شرایطی به پیروزی رسید که همان روال گذشته را داشت و با آرامش به سه امتیاز رسید.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا و سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره فینال قهرمانی جهان صحبت کرد.
فرزانه فصیحی با رکوردشکنی قهرمان رقابتهای دوومیدانی جام کازانف شد و پیرجهان به دلیل خط مقامی کسب نکرد.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به گفتگوی خود با مربی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران، نوشت: بانوان قهرمانی با وجود پوششی که برخی فکر می کنند مانع تحرک و کسب موفقیت است، توانستند کشورهای بنیانگذار و صاحب سبک این کشتی در آسیای میانه مانند قرقیزستان و ازبکستان را پشت سر بگذارند.
رومن ولاسف افسانه ای کشتی روسیه با انتشار کلیپ در اینستاگرام خود خطاب به حسن یزدانی نوشت: خیلی احترام میگذارم! یک قهرمان بزرگ روی تشک و مردی با قلبی بزرگ و مهربان.
قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: در حال حاضر نمی‌توانم با این بدن رکوردهای عجیب و غریبی بزنم و پله به پله پیش می‌روم.
یک مسابقه اسنوکر قهرمانی جهان در شفیلد انگلستان با ورود یک معترض که اقدام به پاشیدن پودر نارنجی روی میز مسابقه کرد مختل شد.
اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
مصاحبه ای از سعید سحر خیزان مهاجم تیم ملی جوانان و زننده گل دوم در بازی با ویتنام خواندیم که گفت؛ هدف ما قهرمانی در جام ملت هاست اما پله به پله پیش می رویم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از قهرمانی در جام اتحادیه، نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران منتشر کرد و به آنها گفت این تازه شروع ماجراست و یونایتد در این نقطه متوقف نخواهد شد.
سبک بازی تیم جواد نکونام مورد پسند بسیاری نیست، اما "لجن" خطاب کردن پیروزی این تیم نیز دیگر اغراق آمیز است.
چوکای تالش با حضور در انتهای جدول اصلا وضعیت خوبی در جدول رده بندی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ندارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود.
رسول خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک، جمله‌ای خطاب به فرزند شهید باکری منتشر کرد.
تصویر لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی که در یکی از خیابان های شهر بارسلونا نقاشی شده بود، به دست افرادی ناشناس خراب شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
هم تیمی سابق لیونل مسی و دوست صمیمی همیشگی او پیامی جالب برای قهرمانی این ستاره منتشر کرد.
سرمربی استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که تمرینات این تیم از فردا شروع خواهد شد.
یواخیم لوو، سرمربی سابق آلمان، بعد از اعلام فهرست مانشافت برای جام جهانی قطر پیامی ویدیویی خطاب به فلیک منتشر کرد که در آلمان واکنش‌های زیادی داشت.
نایب قهرمان المپیک توکیو، با فاصله زیادی نسبت به نفر اول، به مدال نقره مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در دسته فوق سنگین رسید.
حسن یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران و دارنده هشت مدال طلا و نقره و برنز در المپیک و قهرمانی جهان، در صفحه‌ اینستاگرام خود پیامی خطاب به مردم منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از شکست مقابل تیلور آمریکایی، به خانواده امینی هم مرگ دخترشان را تسلیت گفت
سرمربی استقلال بعد از حضور در جمع آبی ها در یک عمل انجام شده قرار گرفت. بازی با سیستم 3-4-3 به سبب اینکه آبی ها فصل گذشته با سیستم سه دفاعه قهرمان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ