نایب قهرمان کشتی آزاد جهان می‌گوید پولی که از فدراسیون کشتی بابت پاداش کسب مدال جهانی در بلگراد گرفته، حتی به خرید یک کتونی هم در بلگراد نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ نماینده ایران در روز پایانی تورنمنت رنکینگ مجارستان، کار خود را با برد مقابل رقبایشان آغاز کردند.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روز اول آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، سه نماینده روی تشک خواهد داشت.
جردن باروز امشب برای پانزدهمین بار مقابل یک کشتی گیر ایرانی قرار می گیرد و قطعا بازهم از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.
در 5 وزن اول مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان، دو آزادکار ایرانی به فینال راه پیدا کردند.
با حضور اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سفارت اسپانیا، امیدواری بیشتری در خصوص حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان ایجاد شد.
چند کشتی گیر مطرح و ملی پوش ظهر امروز با حضور در محل سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با تیم های خود قرارداد امضاء کردند.
محمد نخودی بار دیگر برابر جردن باروفس در فینال قهرمانی جهان شکست خورد تا سکوی قهرمانی را نبیند.
محمد نخودی بار دیگر برابر جردن باروفس در فینال قهرمانی جهان شکست خورد تا سکوی قهرمانی را نبیند
یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران تاریخ بار دیگر به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافت.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ محمد نخودی با نتیجه برابر ۴ بر ۲ برابر جردن باروز از آمریکا مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
فینال کشتی آزاد جهان: نخودی هم حریف طلسم جردن باروز نشد و نقره گرفت
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال نقره رسید.
فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان: نخودی راحت به باروز باخت و بازهم نقره گرفت
در چارچوب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان، محمد نخودی با پیروزی برابر حریف اوکراینی خود به فینال این راه پیدا کند.
مسابقات نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزاری شد که طی آن محمد نخودی و حسن یزدانی با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن حساس ۸۶ کیلوگرم می‌تازند و حریفان را ده بر صفر شکست می‌دهند تا فردا شب در انتظار یک فینال رویایی دیگر باشیم. زارع هم با دو برد به کشتی پای فینال رسید. نخودی هم احتمالا در فینال حریف جردن باروز خواهد شد
محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
نخودی در مورد حریفان مهم خود گفت: مهمترین حریف من جردن باروز آمریکایی است که مدال‌های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.
پرونده‌ای که می‌شد حدس زد حواشی آن ادامه دار باشد، چه زمانی که آواربرداری سازه تخریب شده در جریان بود و برخی با حمله به مغازه آجیل فروشی عبدالباقی‌ها و به آتش کشیدنش، نشان دادند که به شدت خشمگین هستند و چه زمانی که این خشم با حمله به منزل عبدالباقی تکرار شد. رویداد‌هایی که می‌شود سوءقصد موفق به برادر مالک متروپل را هم در راستای آن‌ها ارزیابی کرد.
اعلام قبلی کادر فنی تیم ملی، چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم در این مسابقات برگزار شد که در نهایت علیرضا سرلک و محمد نخودی به عنوان نفرات برتر اوزان ۵۷ و ۷۹ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شناخته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ