شاهرود- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامهای تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد.
معاون وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به حمل و نقل عمومی کشور تا پایان ۱۴۰۲ خبر داد و گفت نمونه‌های اولیه وارداتی خواهد بود؛ اما در میان‌مدت به طراحی و ساخت محصول ورود خواهیم کرد.
علیرضابیگی با بیان اینکه مواجهه ناصحیح ارکان مجلس شورای اسلامی با ویژه خواری اخیر، صرفا پاک کردن صورت مسأله بود، گفت: جا دارد عدالت خواهان مجلس شورای اسلامی بر روی تدوین قانون مبارزه با ویژه خواری اهتمام جدی داشته باشند. همچنین لازم است هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح دهد چرا در خصوص بهره مندی تعدادی از نمایندگان ورود نکرده است
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
رئیس‌جمهور سومالی ورود خودروهای حامل سلاح‌های سنگین به پایتخت این کشور را ممنوع کرد.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
در حالی که در هفته‌های پایانی سال به سر می‌بریم و نمایندگان مجلس در حال چکش کاری لایحه بودجه سال آینده هستند، دو خبر خودرویی از دولت و مجلس، بازار در آستانه یک تصمیم مهم قرار گرفته است. اقدامی که می‌تواند به تقویت سمت عرضه در بازار کمک کند.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
ورود دومین محموله خودروهای وارداتی به بندر شهید باهنر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:از مسئولان راهنمایی رانندگی و شهرداری می‌خواهم تا برای شماره گذاری خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و ون اقدام کنند.
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد.
«اولین خودروهای وارداتی هفته آینده در گمرک خواهد بود» این وعده ای است که وزیر صمت داده است. این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون ممنوعیت ورود خودروهای فرانسوی به کشور و احتمال ممنوعیت خودروهای چینی، حاشیه ساز شده بود.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
افزایش تولید و کاهش صادرات فولاد، ورود خودروهای خارجی به بازار از آذر ماه، توسعه تجارت ایران و تایلند و افزایش 45 درصدی صادرات به کشورهای دریای خزر از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
رئیس مجمع واردات با بیان اینکه دولت باید مراقب واردات خودرو و حفظ منافع مردم باشد، گفت: اگر همه مراحل بر اساس پیش بینی ها جلو برود، احتمالا خودروهای خارجی از آذر یا دی وارد بازار می شوند.
رئیس پلیس راه گفت: در استان‌های لرستان و کرمانشاه از ورود خودروهای شخصی جلوگیری می‌شود.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر تمام شرایط واردات خودرو به خوبی انجام شود این خودرو ها در آذرماه وارد بازار کشور می شود.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و جنگلی به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
به روزرسانی آئین نامه قطعات لوازم خانگی استاندارد بعد از ۱۵ سال، ورود رمزارز به واردات کشور، افزایش مصرف فولاد در داخل و تولید خودروهای اقتصادی، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ