ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکس مک‌کارتی، هافبک نشویل، از این که موفق شده مسی را ببیند و پیراهنش را بگیرد خوشحال است.
حواسی عجیب و غریب تیم ملی والیبال وارد فاز جدیدی شده است.
حادثه بر اثر مشاجره بر سر قیمت مرغ میان مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به قتل مرغ فروش شد.
دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک، از این که به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب نشده ناراحت شده و اردوی این تیم را ترک کرده است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
باشگاه پاری سن ژرمن علی‌رغم محرومیت ۲ هفته‌ای مسی بابت سفر به عربستان، پیشنهاد تمدید قرارداد خود به این فوق ستاره را پس نگرفته است.
الکسیس مک آلیستر در تابستان برایتون را ترک خواهد کرد و سه باشگاه مطرح انگلیسی در حال رقابت برای جذب او هستند.
ستاره تیم رئال مادرید بر سر موضوعات ناموسی با بازیکن تیم حریف وارد کتک کاری شد.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: شورای رقابت مسئول اطلاع رسانی مصوبات خودش است و مسئولیت انتشار آن هم با خودش خواهد بود.
سال برای امیر عابدزاده خوب شروع و تمام نشد، اما او انگیزه های فراوانی برای سال جدید دارد.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
به‌نظر می‌رسد «هرمان گورینگ»، فرمانده کل وقت نیروی هوایی آلمان دستیابی به بمب‌افکنی با قابلیت پرتاب ۴.۵ تن بمب روی نیویورک را در سر داشت. به‌عقیده او، با چنین اقدامی می‌توانستند جایی برای هیچ‌گونه زورگویی باقی نگذارند.
طغیانی گفت:همانطور که رئیس مجلس هم گفتند، از افتخارات مجلس یازدهم این است که نگرانی‌های خود را به صورت رسمی طی یک سند رسمی در یک جلسه علنی پیش از تحولات ارزی اعلام کرده بود که اگر به قوانین مصوب مجلس و پیشنهادهای داده شده توجه می‌شد، شاهد است اتفاقات در بازار ارز نبودیم.
رحیم زهیوی بازیکنی است که چند سال پیش بر سر خریدنش بین تیمها دعوا بود اما حالا به کلی از ذهن فوتبالدوستان خارج شده است.
دعوای قالیباف و رییسی، امروز و با درگیری‌های لفظی اخیر بر سر نوع حضور اعضای کابینه در دولت و گزارش‌های متعدد نظارتی نمایندگان از نحوه مدیریت کشور آغاز نشده است. احتمالا یکی از اولین سنگ بنا‌های این دعوا بر سر انتصاب «سعید محمد» است که گفته می‌شد رییسی او را برای وزارت راه کنار گذاشته، اما به دلیل مخالفت شدید قالیباف با حضور او در کابینه، سرانجام به جایی دور از دسترس مستقیم مجلس فرستاده شده است.
رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
رئیس دانشگاه آزاد در تحلیلی نتیجه گیری کرد: دلیل اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و همینطور درگیری‌ها در سال‌های اخیر این بود که دعوا بر سر رهبری علم جهان بوده است.
بحث و جدال بر سر جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از بایرن مونیخ و نحوه انجام این کار از سوی او همچنان ادامه دارد.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
حزب یش عتید به رهبری یائیر لاپید واکنش تندی به انتقاد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق این رژیم درباره پرونده ترسیم مرز دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی نشان داد.
جنگ تاج و ماجدی پشت دو خاکریز مجمع / دعوا سر چقدر پول و قدرت است؟
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ