به روزرسانی آئین نامه قطعات لوازم خانگی استاندارد بعد از ۱۵ سال، ورود رمزارز به واردات کشور، افزایش مصرف فولاد در داخل و تولید خودروهای اقتصادی، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
محمد عمری یکی از نفراتی است که علی‌رغم ورود به لیست بزرگسالان مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد.
باشگاه گل‌گهر امروز برای تمدید قرارداد بازیکنانش روز شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود و در راستای گسترش و تعمیق تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی عازم اندونزی شده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه جاکارتا شد.
درحالی‌که اپلیکیشن ChatGPT برای کاربران اپل منتشر شده گزارش‌ها نشان می‌دهد این شرکت استفاده از این چت‌بات را برای کارمند‌های خود ممنوع کرده است. به‌گفته اپل، پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT می‌توانند اسرار محرمانه این شرکت را جمع‌آوری کنند. وال استریت ژورنال اعلام کرده که اپل بسیار نگران لو رفتن اسرار خود در مکالمات با سرویس‌های هوش‌مصنوعی است.
باشگاه استقلال هرگونه شایعه در مورد لیست ورود و خروج برای فصل بعد را رد کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هواپیمای حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه لحظاتی پیش در فرودگاه بین‌المللی دمشق به زمین نشسته است.
رئیس کل بانک مرکزی خطاب به فعالان اقتصادی گفت: سیاست بانک مرکزی کوچک‌سازی بازار غیر رسمی ارز است؛ ورود به بازار غیر رسمی معادل پول‌شویی است و موجب اخلال در نظام اقتصادی می‌شود.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
هوشنگ نصیرزاده از مسئولان استانداری آذربایجان شرقی درخواست کرد که اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه را صادر کنند.
هوشنگ نصیرزاده از مسئولان استانداری آذربایجان شرقی درخواست کرد که اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه را صادر کنند.
فرمانده یگان زنان ویژه فراجا توضیحاتی در مورد ورود یگان ویژه زنان برای اولین بار در ناآرامی‌ها ارائه کرد و گفت: شب گذشته ۸ لیدر زن دستگیر شد.
سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی اجازه ورود کشتی های حامل سوخت را به بندر الحدیده نمی دهد.
ورود رسمی VAR به فوتبال ايران از هفته آینده!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
گردشگری، روزنه خروج یونان از بحران کرونا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ