عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:از مسئولان راهنمایی رانندگی و شهرداری می‌خواهم تا برای شماره گذاری خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس و ون اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در مناطق زلزله زده شهرستان خوی مشکل درمانی وجود ندارد و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس در مناطق زلزله زده مستقر شد.
اتوبوس استقلال و سپاهان به ورزشگاه نقش جهان وارد شدند
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن هزینه مترو و اتوبوس وجود ندارد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ۳ کابینه را تحویل می‌گیریم.
همزمان با ورود تیم ملی به قطر از اتوبوس در نظر گرفته شده برای ایران رونمایی شد.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران جزییات ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را تشریح کرد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۱۰ هزار و ۶۶۷ اتوبوس و ۱۸ هزار و ۶۰ مینی بوس و سواری از ۲۸ شهریور تا پنج مهر، ۴۴۸ هزار و ۲۳ زائر را به مشهد مقدس رساندند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره اتوبوس مدارس و زمان ورود آن به ناوگان حمل و نقل توضیحاتی داد.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت ورود اتوبوس به خوزستان، ایلام و کرمانشاه خبر داد و گفت: هم وطنان به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به عدم توزیع مناسب پروازها در کشور، گفت: اکنون مشکل جدی تأمین اتوبوس و پرواز برای گردشگران خارجی و یا داخلی داریم.
نایب رییس و سخن‌گوی شورای شهر مشهد از برنامه ورود اتوبوس برقی به خطوط اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد و گفت: این خودرو به صورت آزمایشی وارد اتوبوس‌رانی مشهد خواهد شد تا بررسی‌های فنی برای استفاده از آن صورت گیرد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: «پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته بوده و نخستین پروژه‌‎ای است که بخش خصوصی به‌صورت بلندمدت به آن ورود کرده و می‌خواهد ۵۰دستگاه اتوبوس برقی که گران‌ترین اتوبوس موجود در دنیا محسوب می‌شود را وارد شهر تهران کند.»
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های برقی از اواخر شهریور یا اوایل مهر وارد خطوط بهره برداری میشوند.
وزیر کشور گفت: در دولت جدید قراردادهای خوبی با خودروسازان داخلی بسته شده و امیدواریم بخشی از اتوبوس‌ها تا مهر وارد چرخه شود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های با کیفیت به تدریج از نیمه دوم سال وارد پایخت می‌شوند و تا پایان سال حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با کیفیت تحویل شهرداری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ