در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: با وجود اینکه معامله تمامی خودرو‌های گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، تبلیغات نسبتاً گسترده‌ای از خرید و فروش این خودرو‌ها به خصوص در پایتخت دیده می‌شود.
پاس گل محمدی نادری مقابل سپاهان، یک پیام آشکار برای دیدار با پرسپولیس داشت.
در آستانه نهایی شدن ترکیب کاروان ایران در بازی‌های آسیایی به نظر می رسد اعزام کیفی تنها برای ورزشکاران بوده است و برخی مسئولان از این قانون مستثنی هستند!
بر اساس فرمان دولت لهستان ورود کامیون‌های با پلاک روسیه و بلاروس به این کشور از فردا ممنوع خواهد شد.
رئیس‌جمهور سومالی ورود خودروهای حامل سلاح‌های سنگین به پایتخت این کشور را ممنوع کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه از ورود خودرو به سواحل مازندران جلوگیری شده است، گفت: تمام راه‌های ورودی به ساحل به روی خودورها بسته شد.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: محدودیت تعداد در خودرو‌های ورودی داریم، اما هیچ ممنوعیتی برای نوع خاصی از خودرو‌ها نیست.
رییس جامعه هتلداران کیش گفت: در ایام نوروز ورود اتوبوس، کامیون، مینی بوس، تاکسی، خودرو‌های ون و وانت به جزیره ممنوع اعلام شده است. البته کامیون‌های حمل سوخت و مواد اضطراری می‌توانند با ارائه مجوز‌های رسمی و از طریق بندرگاه‌های اعلام شده خود را به کیش برسانند. همچنین در نوروز ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ روز ورود خودرو‌های مستعمل بالاخص پراید و پیکان به کیش ممنوع خواهد بود و اجازه ورود نخواهند داشت.
معمولا بازیکنانی که در لیست مازاد یک سرمربی قرار می‌گیرند از آن تیم می‌روند چرا که خوب می‌دانند با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد.
رییس پلیس راه البرز گفت: رانندگان چنانچه قصد سفر در محور‌های کوهستانی استان البرز را دارند خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودروهای فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
زاوه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا واردات خودرو‌های فرانسوی ممنوع شده است، گفت: به اعتقاد بنده دلیل این موضوع دیدار مکرون رئیس جمهور فرانسه باید برخی از مخالفان ایران بوده است، در واقع این تصمیم یک حرکت نمادین بوده که انجام شده، زیرا قبل از اعلام ممنوعیت، خودرو‌های فرانسوی در لیست واردات وجود داشته اند.
وزیر کشور لیتوانی گفته است: روسیه یک کشور متجاوز و غیر قابل پیش‌بینی است. سه چهارم جمعیت این کشور از جنگ اوکراین حمایت می‌کنند. این غیر قابل قبول است که مردمی که از جنگ حمایت می‌کنند بتوانند آزادانه در جهان سیر کنند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
معاون ترافیک پلیس راهور تهران گفت: دوبله پارک کردن خودرو‌ها در افزایش ترافیک تاثیر بسیار زیادی دارد که موجب سدمعبر می‌شود و همچنین با اینکه تابلو پارک ممنوع هم وجود دارد، اما تعدادی از رانندگان توجهی نمی‌کنند.
شاهرود- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به مناطق گردشگری کویری و جنگلی به ویژه جنگل هیرکانی ابر ممنوع است.
ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: انتقال زائران اربعین با اتوبوس و خودروی شخصی ایرانی به داخل عراق در ایام اربعین (از پنجم لغایت ۲۳ ماه صفر) ممنوع خواهد بود.
ورود به تنگه واشی ممنوع شد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فروریختن ساختمان ۱۰ طبقه تجاری-اداری در آبادان/ سرقت ۱۳ نیسان آبی با آبمیوه مسموم/ خودسوزی در اداره دخانیات گلستان/ ۳ استان درگیر یافتن کودک گم شده در کالپوش/ سارق: گوشی را ۲۰۰ هزار تومان فروختم/ سوگواری بر مزار درمان در اورژانس!/ متهم: اقدامم تروریستی و اشتباه بود/ مسمومیت ۵۵ دانشجوی دختر دانشگاه فرهنگیان در خوابگاه/ انفجار یک اتوشویی در میدان نوبنیاد
خلف وعده‌های مکرر خودروسازان برای افزایش کیفیت تا وعده‌های پوچ و بی سرانجام وزارت صمت، همگی از عواملی بودند که موجب شده افکار عمومی نسبت به موضوع بازار خودرو واکنش‌های تندی داشته باشند. متاسفانه بی عملی در این عرصه آنقدر اوج گرفت که حتی رهبر انقلاب در دو سخنرانی از سخنرانی اخیر خود، به این موضوع ورود داشته و گلایه‌های صریح خود را بیان کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ