هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین به بهانه حمایت تسلیحاتی ادعایی از روسیه هشدار دادند.
داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس گفت: بحث شفافیت در آمار سرمایه باید افشا شود.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
بورس ICE اروپا هشدار داد که اعمال هرگونه محدودیت بر قیمت گاز ممکن است باعث شود تا بستر معاملات گازی از اروپا خارج شود.
امروز مطالبی همچون سهامداران خساپا، پرداخت، ثمسکن و اُپرداز بخوانند!، یورو توافقی در کانال ۳۵ هزار تومان گران شد، خبری مهم برای سهامداران فغدیر، هشدار برای خریداران سکه نقدی و اوراق سکه در بورس، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۱ | این گروه بورسی در مرکز توجه است، افزایش سرمایه ۴۱ درصدی نماد بانکی، مجمع غزر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به رویدادهای جاری و تنش ها در کوزوو هشدار داد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هشدار مهم درباره فروش سهام عدالت!، پیش بینی مهم از بورس فردا، طلا بخریم یا گواهی سپرده طلا؟، ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۲ آبان، افت چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: فروش متری ملک در بورس بیشتر از آنکه به شفافیت بازار مسکن کمک کند در این شرایط اقتصادی کشورمان به افزایش قیمت‌ها منجر می‌شود و تقاضای سفته‌بازانه را بالا می‌برد.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.
امیر عبداللهیان: به آقای بورل صراحتا هشدار دادم اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران و تروریستهایی که جان و مال مردم ایران را هدف قرار داده اند اقدام سیاسی شتابزده ای بکند، بداند پاسخ متقابل می دهیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شامگاه یکشنبه در سخنانی هشدار داد که زمستان سختی در انتظار اتحادیه اروپا خواهد بود.
صربستان، کوزوو را که بعد از بحران بالکان از یوگسلاوی جدا شد یکی از استانهای خودمختار خود می‌داند اما کوزوو خود را یک جمهوری مستقل تلقی می‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.
یک ربات شطرنج باز در جریان مسابقه‌ای در تورنمنت روسیه انگشت حریف ۷ ساله خود را شکست. به گزارش رسانه‌های محلی روسیه، این ربات که ظاهرا انگشت حریف خود را با مهره‌های شطرنج اشتباه گرفته بود، انگشت او را گرفت و شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ