«اولین خودروهای وارداتی هفته آینده در گمرک خواهد بود» این وعده ای است که وزیر صمت داده است. این در حالی است که در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون ممنوعیت ورود خودروهای فرانسوی به کشور و احتمال ممنوعیت خودروهای چینی، حاشیه ساز شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال به دنبال سیزدهمین پیروزی خود در نخستین دیدار خانگی لیگ برتر است.
مدافع جدید استقلال به دنبال انجام نخستین بازی برای این تیم است.
نخستین محموله گاز مایع گرم (ال‌پی‌جی) همسو با شکست تحریم‌های ظالمانه و گسترش صادرات کشور، در اسکله شماره ۷ پالایشگاه آبادان بارگیری شد.
مهاجم تازه وارد پرپسولیس در نخستین بازی فصل جاری لیگ برتر ناکام از گلزنی ماند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین روز حضور در سن خوآن کار خود را با آنالیز کره جنوبی آغاز کرد.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.
امیر قطر به عنوان نخستین رهبر خارجی که پیروزی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری قبل از پایان رسمی شمارش آراء را تبریک گفت، یک پیام سیاسی خطاب به رقیب انتخاباتی اردوغان مخابره کرد.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
شرکت اسپیس ایکس نخستین عملیات پرتاب استارشیپ و موشک سوپر هوی را در آخرین دقایق شمارش معکوس لغو کرد.
دروازه‌بان پرسپولیس با انگیزه زیادی در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی حضور پیدا کرد.
استارت آپ فضایی «ریلیتیوتی اسپیس» پرتاب نختشین موشک چاپ سه بعدی را درآخرین لحظات به دلیل اختلالات دمایی طی شمارش معکوس لغو کرد.
خرید جدید آلومینیوم اراک نخستین بازی خود برای این تیم را مقابل پرسپولیس انجام داد.
برترین تنیسور جهان اعلام کرد نگران از دست دادن عنوانش پس از نخستین گرنداسلم سال 2023 به میزبانی استرالیا نیست.
ستاره لهستانی دنیای تنیس با قبول شکست مقابل قهرمان ویمبلدون از نخستین گرنداسلم سال کنار رفت.
حسین وفایی موفق شد در نخستین حضور خود در رقابت های مسترز مقابل مرد شماره دو جهان صاحب برتری شود.
این بازی قرار است ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه، ۲۶ آبان، در زمین شماره ۴ ورزشگاه آزادی انجام شود.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
بازیکن راس تیم ملی فوتسال در نخستین بازی جام ملت‌ها دو گل به ثمر رساند.
ستاد توسعه فناوری­های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری اعلام کرد اولین سامانه نمک‌زدایی بدون پساب در محل چاه اکتشافی شماره ۳ استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.
با توجه به این که موشک "آرتمیس I" یا (Artemis I) بدون سرنشین ناسا قرار است اواخر این ماه پرتاب شود و نخستین ماموریت از سه ماموریت پیچیده‌ای به شمار می‌رود که راه را برای بازگشت انسان به ماه هموار می‌کند، شمارش معکوس برای فرستادن نخستین زن به ماه رسما آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ