رئیس شبکه بهداشت و درمان بشاگرد در این تیراندازی آسیبی ندید و کارکنان شبکه بهداشت و درمان بشاگرد امروز برای اعتراض به این سوء قصد سرکار حاضر نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلا شغل آسیب‌پذیری دارند. همانطور که یک سرباز می‌تواند سلاح داشته باشد و از خود دفاع کند وکلا نیز باید سلاحی داشته باشند تا در چنین مواقعی بتوانند از خودشان دفاع کنند. نمی‌گوییم که حتما سلاح گرم یا نوعی سلاح سرد، ولی چیزی که بتوان از آن در مواقع خطر استفاده کرد. وکلا، مدافع حقوق ملت هستند و به دلیل شغلی که دارند در معرض آسیب و خطر قرار می‌گیرند.
شاهرود- رئیس دادگستری شاهرود در پی سوء قصد به یک وکیل شاهرودی دستور ویژه رسیدگی را صادر کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه (‌اف‌اس‌بی) از خنثی‌سازی عملیات سوءقصد سرویس ویژه اوکراین به جان رئیس شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
هرج و مرج خیابانیِ گروهک تروریستی منافقین در روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ که در اعتراض به عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل نیرو‌های مسلح و در اعتراض و مخالفت با رای مجلس به عدم کفایت سیاسی او انجام شد، موجب دمیدن در آتش اختلافات سیاسی و دامن زدن به ناآرامی‌های ماه‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، شدت گرفتن موجِ ترور مردم عامی و چهره‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار انقلاب شد.
رئیس ستاد امر به معروف در واکنش به سوء قصد به برخی روحانیون، گفت: عموما این کارها را آدم‌های مرفه می‌کنند.
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
یک نظامی باسابقه مصری، عمرالبشیر رئیس‌جمهور سابق سودان را به دست داشتن در در سوء قصد علیه حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر متهم کرد.
رئیس قوه قضائیه دستور داد تا با دقت و سرعت همه زوایای سوء‌قصد به آیت‌الله سلیمانی در بابلسر بررسی شود.
آیت الله سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: سوءقصد به معاون صنایع عمومی وزارت صمت توسط کسانی انجام شده بود که مخالف شفافیت بوده اند.
او تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
در ۲۲ شهریور ۱۳۳۲ دستور محاکمه مصدق و ریاحی، رییس ستاد ارتش مصدق، صادر شد. بازپرسی از مصدق از ۲۶ شهریور ۱۳۳۲ آغاز شد. اتهامات مصدق متعدد بود. جلیل بزرگمهر، وکیل مصدق در دادگاه در کتاب «مصدق در محکمه نظامی» خود می‌نویسد: «اتهام او سوءقصد به منظور برهم زدن اساس حکومت و ترتیب وراثت تاج و تخت سلطنت و تحریص مردم به مسلح شدن بر ضد قدرت سلطنت بود.»
محمد مهدی براداران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت زمانی که قصد عزیمت به منزل را داشته است، از سوی فرد یا افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفته است.
رسانه ها از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر وقوع تیراندازی به سوی وی خبر می دهند.
شیخ الملا به صورت معجزه آسایی از ترور جان سالم بدر برد. یک منبع امنیتی گفت: در این سوء قصد، خسارت‌هایی به محل اقامت رئیس جماعت علمای عراق وارد آمد.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند.
کریستینا فرناندز کرشنر، معاون رئیس جمهوری آرژانتین ، از یک سوقصد در ملاعام جان سالم بدر برد.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به سوء قصد به مرحوم علی محفوظی و افزایش جرایمی همچون زورگیری تاکید کرد: متولیان نظم و امنیت جامعه وظایف اصلی خود را به گشت ارشاد و برخورد با نهادهای امنیتی تقلیل ندهند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.
اکثر دولت‌ها به‌طور مستمر به دنبال راه‌هایی برای یافتن یک زمینه مشترک در مقررات ارزهای دیجیتال هستند اما برخی به‌طور صریح استفاده از رمزارزهای دیجیتال را ممنوع کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ