سرویس امنیت فدرال روسیه (‌اف‌اس‌بی) از خنثی‌سازی عملیات سوءقصد سرویس ویژه اوکراین به جان رئیس شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگاران ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگار ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی نقشه ترور روزنامه‌نگار ارشد این کشور توسط سرویس های ویژه اوکراین خبر داد.
اسناد جدیدی که اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) منتشر کرده، از جزئیات نقشه ارتش جمهوری‌خواه ایرلند (آی‌آراِی) برای ترور الیزابت دوم در سال ۱۹۸۳ پرده برداشت.
افسر اطلاع داد که این مرد به او گفته است که به دنبال انتقام دخترش است که در ایرلند شمالی با گلوله لاستیکی کشته شده بود. این تهدید در ۴ فوریه ۱۹۸۳ حدود یک ماه قبل از سفر ملکه الیزابت دوم و همسرش شاهزاده فیلیپ به کالیفرنیا مطرح شد.
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است.
در خاطرات هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای حسین علایی، رئیس ستاد مشترک سپاه گفت، با فرد فرد متهمان ترور آقای سعید حجاریان، زمانی که در اختیار سپاه بودند، شخصاً مصاحبه کرده است؛ همگی به نقش خود اعتراف دارند.
هاشمی رفسنجامی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می دهد.
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می‌دهد.
مردی که قصد ترور مدیر مرکز فرهنگی روسیه در جمهوری آفریقای مرکزی را داشت، شناسایی و نقشه قتل نیز خنثی شد.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
نقش مستقیم آلمان در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و نقش آفرینی در حوادث اخیر کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک جنبش عراقی اعلام کرد که اطلاعاتی دارد که نشان می دهد شرکت انگلیسی سیرکو در جنایت فرودگاه بغداد نقش داشته است.
دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
کنعانی با اشاره به سابقه طولانی رژیم آپارتاید صهیونیستی در طراحی و اجرای اقدامات تروریستی و فتنه‌انگیز و نیز نقش آن در ترویج ایران‌هراسی در منطقه، افزود: انتظار داریم مقامات کشور گرجستان با درایت و هوشیاری موضوع را مدیریت کنند.
به ادعای سرویس امنیتی گرجستان، شخصی که دستور این ترور را داده، یک شهروند ایرانی است که خارج از کشور زندگی می‌کند.
مدیرعامل روبیکا با بیان اینکه حذف روبیکا یک ترور دیجیتال بود، گفت: به نقطه ای رسیدیم که دشمن می خواهد ما را حذف کند و ناراحت هستیم که برای مقابله دست ما کاملا پر نیست.
رییس پژوهشکده باستان‌شناسی گفت: تصور نادرستی که در مورد نقشۀ باستان‌شناسی کشور وجود دارد این است که نقشۀ باستان‌شناسی در دو، سه و یا نهایتاً تا چند سال آینده آماده خواهد شد، درحالی که نقشۀ باستان‌شناسی ایران تا چند ده‌سال دیگر هم تکمیل نخواهد شد؛ در واقع با این روند کندی که هم­‌اکنون در بررسی­‌های باستان­‌شناسی داریم، باید گفت نقشۀ باستان­شناسی کشور صد سال دیگر نیز تکمیل نخواهد شد.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقامت فرزندان مسؤولان در خارج از کشور گفت: دشمن تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا فرزند خارج‌نشین یک مسؤول را در تور اطلاعاتی خود بیندازد و او را خواسته و یا ناخواسته تبدیل به یک جاسوس و یا عامل ضد کشورش کند.
به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ