قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: سوءقصد به معاون صنایع عمومی وزارت صمت توسط کسانی انجام شده بود که مخالف شفافیت بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه جزئیات تازه از اخطار نیروی دریایی سپاه در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ به ناوبالگردبر شناور آمریکایی در آبهای خلیج فارس را تشریح کرد.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
رییس کل دادگستری استان گفت: در این درگیری ۲ مامور پلیس مجروح شدند که متاسفانه یکی از ماموران با نام امیر حسین زاد احمدی در درگیری با قاتل فراری به شهادت رسید و حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.
سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزئیات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد.
نائب رئیس کمیسیون ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تشریح جزئیاتی از عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ پرداخت.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
وکلا شغل آسیب‌پذیری دارند. همانطور که یک سرباز می‌تواند سلاح داشته باشد و از خود دفاع کند وکلا نیز باید سلاحی داشته باشند تا در چنین مواقعی بتوانند از خودشان دفاع کنند. نمی‌گوییم که حتما سلاح گرم یا نوعی سلاح سرد، ولی چیزی که بتوان از آن در مواقع خطر استفاده کرد. وکلا، مدافع حقوق ملت هستند و به دلیل شغلی که دارند در معرض آسیب و خطر قرار می‌گیرند.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
مدیرعامل بیمه تجارت نو که به عنوان آخرین مخاطب تلفنی شهید آیت‌الله سلیمانی بود، گفت: حاج آقا راجع‌به پیگیری کار یک نفر در سیستان و بلوچستان تماس گرفت که موضوع آن نیز بحث جذب در بیمه تجارت نو بود که آن فرد سیستانی در مصاحبه استخدامی شرکت کرده بود.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در موافقت با این طرح اظهار داشت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند.
متهم نورمحمدزاده گفت: من هیچ گونه سوء قصدی نداشتم، فقط جو زده بودم، من هیچ چوبی را به سمت کسی پرتاب نکردم، می‌خواهم من را مورد عفو قرار دهید، من را ببخشید تا به جامعه بازگردم.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان با اعلام اینکه مهدی فانی خلیل‌آباد قاضی دادسرای سراوان که مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت، گفت: نیرو‌های امنیتی در حال شناسایی عاملان این اقدام هستند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی جزئیات جدید سامانه محچک و رفع سوء اثر از چک های برگشتی را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ