منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
وزیر دفاع لبنان پس از سوء قصد به جان خود اعلام کرد که حالش خوب است و به مکان امنی منتقل شده است.
سرویس امنیت اوکراین امروز ادعا کرد که موفق به بازداشت زن تبعه روس شده است که قصد ترور رئیس‌جمهور این کشور را داشت.
سرویس امنیت فدرال روسیه (‌اف‌اس‌بی) از خنثی‌سازی عملیات سوءقصد سرویس ویژه اوکراین به جان رئیس شبه‌جزیره کریمه خبر داد.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
پسکوف طی نشست خبری در مسکو گفت که رژیم کی‌یف اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله سلیمانی از ۹ صبح امروز از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به‌سمت حرم مطهر آغاز شد. آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید بر پیکر آیت‌الله سلیمانی نماز خواند و پیکر آیت الله سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد. آیت‌الله شیخ عباسعلی سلیمانی نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری بود و سابقه امامت جمعه زاهدان و نمایندگی، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان را در کارنامه کاری خود داشت. آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در حادثه تیراندازی در بانک ملی بابلسر مورد سوءقصد قرار گرفت و در سن ۷۶ سالگی جان باخت.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت الله سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
در پی انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد به جان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سخنگوی این وزارتخانه گفت که خبر منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و ماجرا فقط در حد برخورد فیزیکی یک فرد ناشناس با او بوده است.
محمد مهدی براداران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت زمانی که قصد عزیمت به منزل را داشته است، از سوی فرد یا افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفته است.
سوء قصد نافرجام علیه نخست وزیر سابق پاکستانف ذهن تحلیلگران را درباره عوامل پشت پرده این اقدام و سرنوشت سپهر سیاسی این کشور دارنده تسلیحات اتمی به شدت به خود مشغول کرده است.
حزب تحریک انصاف پاکستان یک روز پس از سوءقصد به جان نخست وزیر پیشین این کشور، در بیاینه‌ای از عوامل پشت پرده این ترور پرده برداشت.
سوء‌قصد به جان آناتولی کارپوف، دوازدهمین قهرمان شطرنج جهان و عضو مجلس دولتی دومای روسیه تکذیب شد.
شیخ الملا به صورت معجزه آسایی از ترور جان سالم بدر برد. یک منبع امنیتی گفت: در این سوء قصد، خسارت‌هایی به محل اقامت رئیس جماعت علمای عراق وارد آمد.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
شیخ «خالد الملا» اعلام کرد که از سوء قصد در شهر بصره جان به در برده است.
برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند.
کریستینا فرناندز کرشنر، معاون رئیس جمهوری آرژانتین ، از یک سوقصد در ملاعام جان سالم بدر برد.
منابع خبری از سوء قصد به جان معاون رئیس جمهور آرژانتین خبر دادند و به جزئیات این حادثه اشاره کردند.
محمدیان افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده اختلافات شخصی سبب این حادثه شده و تلاش برای دستگیری عامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار قرار گرفته است.
شاهرود- یک وکیل ۳۳ ساله شاهرودی مورد سو ءقصد قرار گرفت و جان خود را از دست داد این موضوع توسط دادستان شاهرود تائید و حتی اعلام شده یک مظنون در این زمینه دستگیر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ