اکثر دولت‌ها به‌طور مستمر به دنبال راه‌هایی برای یافتن یک زمینه مشترک در مقررات ارزهای دیجیتال هستند اما برخی به‌طور صریح استفاده از رمزارزهای دیجیتال را ممنوع کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
اوپک میزان ذخایر نفت در سطح جهان را برای سال ۲۰۲۲ منتشر کرد که ایران در رتبه سوم دارندگان بیشترین ذخایر نفتی قرار می‌گیرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی مانند سوئد باید هزینه میدان دادن به اهانت‌کنندگان به قرآن را دهند و لازم است سفرای سوئد از کشورهای اسلامی اخراج شوند.
تقریباً همه مناطق جهان از آسیای جنوب شرقی، اروپای جنوب شرقی، قفقاز، خاورمیانه تا شما و جنوب آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب طی هفت دهه گذشته قربانی مهمات خوشه‌ای بوده‌اند.
کشورهایی که سریع ترین سرعت اینترنت را دارند عبارتند از: موناکو، سنگاپور، شیلی، هنگ کنگ، چین، سوئیس، فرانسه، دانمارک، رومانی و تایلند.
عربستان سعی دارد با کشورهایی مختلف از جمله کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) رابطه برقرار کند تا داد و ستد نفت و غیره را به ارزهایی غیر از دلار یا در صورت امکان به طلا انجام دهد تا به این ترتیب اجازه ندهد که دلار ارز جهانی غالب باشد.
وبگاه آمریکایی آنتی‌وار از عدم تمایل کشورهایی که در مدار ژئوپلتیک واشنگتن قرار ندارند، برای پیوستن به کمپین تحریم‌ها علیه مسکو خبر داد.
سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: اقدام به چاپ کتاب خاطرات رهبری به زبان اسپانیولی درحقیقت کلید مبارزه با استعمار را در سخت‌ترین شرایط به نمایش می گذارد و می تواند الگویی برای این کشورها باشد.
کنعانی گفت کشورهایی که به صورت آشکار و در قالب معاملات نظامی از طریق فروش سلاح و کمک های اطلاعاتی به کشورهای متجاوز به یمن و کمک به محاصره ضد انسانی علیه مردم این کشور دخالت و مسئولیت مستقیم دارند، در جایگاهی نیستند که به دیگران اتهام بزنند.
فکری درمورد کشورهایی که در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند توضیح داد که در طول یک سال گذشته روسیه با 7/ 2میلیارد دلار بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران بوده که در دو طرح نفتی در استان ایلام سرمایه‌گذاری کرده است. امارات، افغانستان، ترکیه و چین در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
بورل مدعی شد: ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم، اما ایران یکی از سخت‌ترین چالش‌ها است. سرکوب معترضان و توسل به حکم اعدام برای ما قابل‌قبول نیست! این اظهارات خصمانه و مداخله جویانه در حالی است که کشور‌های اروپایی از جمله بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می‌روند؛ با این حال بورل ترجیح داد تا از کنار این مسئله به راحتی عبور کند.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالا‌های وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشور‌های دیگر دچار مشکل شویم.
روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی و نزدیک به رونالدو، پس از حدف پرتغال از جام جهانی به دفاع از این فوق ستاره پرداخت.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
روسیه اعلام کرده است که به کشورهایی که سقف قیمتی برای نفت در نظر گرفته اند، نفت نخواهد فروخت.
بر اساس گزارش‌ها، دولت ژاپن قصد دارد تا با ارائه کمک مالی، از کشورهایی که عملیات نظامی روسیه در اوکراین را محکوم «نکرده‌اند»، حمایت کند.
روزنامه لبنانی الاخبار مقاله‌ای منتشر کرده که حاوی اسنادی است که چگونه عربستان، بحرین،امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت می کنند.
وزیر نفت گفت: مذاکرات خوبی با کشورهایی مانند روسیه برای واردات گاز انجام گرفته که امیدواریم بتوانیم خبرهای خوبی در این زمینه به مردم دهیم.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
تلاش‌های واشنگتن برای منزوی کردن کشورهایی که هژمونی آن را به چالش می‌کشند، دست بر قضا باعث شده که این بازیگران به صورت هدفمند به یکدیگر نزدیک شوند و جامعه‌ای متحد را تشکیل دهند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر خارجه ترکیه گفت کشورهایی در غرب وجود دارند که خواهان ادامه جنگ اوکراین هستند، از جمله ایالات متحده و برخی دیگر از اعضای ناتو.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توجه و ایجاد تعامل بیشتر با نیروی دریایی کشورهایی که مورد ظلم واقع شدند و مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و به عبارتی روی پای خود می‌ایستند از اهداف «نداجا» است.
جمهوری اسلامی ایران ازجمله کشورهایی است که به‌لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب از مزایای ترانزیتی خوبی بهره‌مند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ