اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آب پاکی را روی دست خمس و تراکتور ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
کو ایتاکورا، ستاره ژاپنی بروسیا مونشن گلادباخ، پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را رد کرد.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
تحولات کرانه باختری و شدت گرفتن اقدامات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و همچنین سیاست های ویرانگر آمریکا در جهان، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اعلام حمایت حزب الله لبنان از سلیمان فرنجیه، راه را برای پایان دادن به یک بحران سیاسی هموار کرده است.
اعلام حمایت حزب الله لبنان از سلیمان فرنجیه، راه را برای پایان دادن به یک بحران سیاسی هموار کرده است.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:گذر شادمان که به عنوان یک نقطه بی دفاع شناخته می شد نیز از بن بست خارج و دسترسی هایی برای آن ایجاد شد.
یکی از سخت‌ترین نقاط اختلافی  در مذاکرات میان نمایندگان جمهوری خواه و کاخ  سفید، موضوع تعیین سقف هزینه‌ها است که خواسته اصلی جمهوری‌خواهان است.
کارشناس تاریخ معاصر گفت: نیروهای اپوزیسیون به شعارهای خود در مورد دموکراسی و لیبرالیسم بی‌اعتقاد است و در عین حالی که به اصل مبارزه هم ایمانی ندارد، از آمریکا تکدی‌گری سیاسی می‌کند.
شهردار منطقه 22 تهران گفت:یکی از ویژگی‌های پروژه تقاطع کاج و گلها ارتقا سطح نفوذ پذیری بافت شهری است که در بستر آن محله کوهک و هوانیروز از بن بست خارج می‌شود.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه درباره تنش‌های موجود در مذاکرات احیای برجام در توئیتی نوشت: «بن بست مذاکرات وین در مورد احیای برجام مملو از تنش کنترل نشده است.»
دیپلمات روسی هشدار داده است که بن بست در مذاکرات درباره توافق هسته ای ایران مستعد تشدید تنش های بیشتر است.
رشت- تعداد زیادی از متقاضیان طرح ملی مسکن توان پرداخت مرحله اول تعهدات ساخت واحدهای مسکونی این طرح را ندارند و در این زمینه دولت و مجلس باید راهکار اساسی برای رفع این مشکل ارائه دهند.
مدیر آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از دیدار با پاپ، ضمن اشاره به عدم پیشرفت در پرونده هسته ای ایران، نسبت به سفر به تهران ابراز امیدواری کرد.
وضعیت انتخاباتی در سرزمین های اشغالی به شدت آستانه‌ای است و اندک تغییری ممکن است نتیجه انتخابات را به کلی تغییر دهد.
در فاصله بیست روز مانده به برگزاری نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی، آخرین رایزنی های انجام شده برای دیدار تدارکاتی با تیم های خارجی هنوز به نتیجه نرسیده است.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات برجام در بن بست نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اعلام کرد که مذاکرات مرتبط با توافق هسته‌ای ایران در حال حاضر در بن بست قرار دارد.
یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از احیای طرح بارزانی خبر داد.
در مورد فرسایشی شدن ساحت سیاسی می توان گفت عراق امروز حاصل ماجراجویی های صدام حسین، اشغالگری آمریکا، رقابت های منطقه ای در داخل عراق، ظهور و بروز داعش در عین ضعف ساختاری سیاسی است.
دفتر سازمان ملل در عراق (یونامی)، از فراخوان ها برای گفتگوی ملی استقبال کرد و نسبت به ناکامی سیاسی که ملت عراق باید هزینه آن را بپردازند، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ