بازیکن سابق تیم ملی والیبال ضمن بر شمردن مشکلات این تیم در دیدار مقابل ژاپن، گفت: در چند سال اخیر زنگ خطر برای والیبال ما به صدا درآمده و باید تلاش بیشتری کنیم تا به جایگاهمان برگردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تیم والیبال دانشجویان در مسابقات یونیورسیاد چین برابر لهستان شکست خورد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
ستاره تیم ملی والیبال ژاپن یکی از مهم‌ترین دلالیل تحول بزرگ این تیم در سال‌های اخیر بوده است.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جَو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم.
اتفاق بد برای ایران در این تورنمنت مشخص‌شدن عیار واقعی‌اش در مواجهه با تیمی همچون ژاپن بود؛ رقیبی آسیایی که تا چند سال پیش حرف زیادی مقابل ایران برای گفتن نداشت در این رقابت‌ها چنان آماده نشان داد که حالا باعث نگرانی مجموعه والیبال ایران شده است. قدرت ژاپن به عنوان یک رقیب آسیایی از یک سو و افت آشکار والیبال ایران از سوی دیگر می‌تواند زنگ خطر را به صدا دربیاورد.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم بازیکنان همانطور که با آن‌ها صحبت شده، دیدار با ژاپن را فراموش کنند چرا که باید به اندازه کافی امتیاز جمع کنیم تا به جمع هشت تیم برسیم.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته نخست خود در لیگ ملت‌ها برای سی‌امین بار در تاریخ برابر لهستان قرار خواهد گرفت.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن گفت: از بازی مقابل تیم ایران و بازیکنانش لذت می‌برم چراکه هر چه در توان دارند به نمایش می‌گذارند و با تمام احساس بازی می‌کنند.
شکست 3 بر 0 تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت ها در مقابل ژاپن
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم ژاپن رفت و نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کرد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان با کیفیتی تشکیل شده است و بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل این تیم هستم.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
FIBA معتقد است که تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ایران عملکرد خوبی داشته است.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در آخرین دیدار مرحله مقدماتی موفق به شکست ژاپن دو شد تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل ژاپن داشت اما شکست خورد.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ