یکی از سخت‌ترین نقاط اختلافی  در مذاکرات میان نمایندگان جمهوری خواه و کاخ  سفید، موضوع تعیین سقف هزینه‌ها است که خواسته اصلی جمهوری‌خواهان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گل‌گهر اعلام کرد مذاکرات این باشگاه با دو مهاجم مدنظر کادرفنی به بن بست خورده است.
مذاکرات میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق در مورد سهم بودجە و حقوق کارکنان دولتی اقلیم تا کنون بدون نتیجە بودە است.
مذاکرات مایکروسافت با ناظر اتحادیه اروپا برای اجتناب از تحقیق آنتی تراست به بن بست رسیده و این شرکت آمریکایی احتمالا در ماه های آینده با تحقیقاتی روبرو خواهد شد.
تلاش باشگاه لسترسیتی برای به خدمت گرفتن جسی مارش، سرمربی سابق لیدز یونایتد، در آستانه به بن رسیدن است.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه درباره تنش‌های موجود در مذاکرات احیای برجام در توئیتی نوشت: «بن بست مذاکرات وین در مورد احیای برجام مملو از تنش کنترل نشده است.»
دیپلمات روسی هشدار داده است که بن بست در مذاکرات درباره توافق هسته ای ایران مستعد تشدید تنش های بیشتر است.
نماینده چین در سازمان ملل، عهدشکنی آمریکا در قبال توافق هسته ای ایران را عامل بن بست فعلی در مذاکرات هسته ای وین دانست.
دولت‌های اتحادیه اروپا نتوانستند درباره سقف قیمت برای صادرات دریابرد نفت روسیه به توافق برسند.
مذاکرات میسون مونت، ستاره انگلیسی چلسی، بر سر بحت تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند.
کنشگری‌های خاص و طرح‌های پشت پرده آمریکا در رابطه با مذاکرات اتمی ایران، تشدید خرابکاری‌های رژیم اسرائیل در روند مذاکرات مذکور، نگرش خاصِ واشینگتن به توافق مطلوب با ایران و در نهایت قطبی گرایی شدید سیاست داخلی آمریکا، چهار دلیل اساسی و محوری هستند که موجب ایجاد بن بست و رکود در قالب مذاکرات وین با محوریت نوعِ رویکرد واشینگتن و متحدان آن به این مذاکرات شده اند.
مقام روس، تلاش مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای معرفی ایران به عنوان مقصر اصلی شرایط کنونی برجام را غیرمنصفانه دانست و تأکید کرد وضعیت کنونی برجام، نتیجه شرایط داخلی آمریکاست.
معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: مذاکرات با ایران در حال حاضر در بن بست قرار دارد.
دستیار وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات برجام در بن بست نیست.
سید رسول موسوی دستیار وزیر امور خارجه گفت: مذاکرات برجام در بن بست نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اعلام کرد که مذاکرات مرتبط با توافق هسته‌ای ایران در حال حاضر در بن بست قرار دارد.
جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای در بن بست قرار گرفته است.
بارسلونا دیگر امیدی به کاهش دستمزد دو کاپیتان خود ندارد و روی فروش بازیکن تمرکز کرده است.
منابع آگاه از ایجاد بن بست در مذاکرات آتش بس در غزه، میان جنبش جهاد اسلامی و مصر، به دلیل کارشکنی های رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
باشگاه پرسپولیس در مذاکره با باشگاه برزیلی به دنبال توافق برای نهایی کردن قرارداد با «آلف مانگا» است، اما به نظر می‌رسد که آمدن مهاجم برزیلی به این تیم منتفی شده و مذاکرات به بن بست رسیده است.
سفیر چین در تهران گفت: مسئله هسته‌ای ایران بار دیگر به مرحله‌ای حساس و کلیدی رسیده و در این شرایط پایداری بر گفتگو و مذاکرات برای فائق آمدن بر اختلافات تنها راه خروج از بن بست است.
منابع عراقی از سفر رئیس ائتلاف فتح به اقلیم کردستان عراق و ارائه طرحی ابتکاری برای برون رفت از بن بست سیاسی فعلی در این کشور برای بازگشت همه گروه ها به میز مذاکرات خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ