ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزیر خارجه آمریکا درباره سوءاستفاده ارتش خصوصی «واگنر» از بی‌ثباتی در کشور کودتازده نیجر، هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اقدام آمریکا در جلوگیری از میزبان ایران برای اجلاس سازمان بین‌المللی دریانوردی گفت: سوءاستفاده سیاسی آمریکا از نهادهای فنی سازمان ملل هیچ حدی ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درخصوص میزان شهریه مدارس دخالت نمی‌کنیم اما تاخیر در ابلاغ مصوبه تعرفه باعث سواستفاده شده است.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
کریس پلامر مهندس امنیت سایبری در توئیتی می‌نویسد: من باگی را اطلاع رسانی کردم که gogle@ با تاخیر آن را با عنوان «اصلاح نمی‌شود- رفتار مورد نظر» رد کرد. اینکه چگونه یک کلاهبردار هویت @UPS را جعل می‌کند، با این روش قانع‌کننده است.
بنا به گفته این نهاد، برنامه ویروسی که بر روی دستگاه‌های تلفن همراه اپل نصب می‌شده از حفره‌های امنیتی نرم‌افزاری آسیب‌پذیر سوءاستفاده می‌کرده است.
رئیس نهاد اطلاعات نظامی دولت انصارالله یمن از اقدامات مزدوران ائتلاف سعودی برای بازسازی صفوف نیروهای خود در سایه سوء استفاده از فرصت آتش بس خبر داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، با تایید اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره برجام، اقدامات تهران را شفاف توصیف کرد.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور معتقد است که متاسفانه برخی از کودکان کار و خیابان با برخی از باند‌های مواد مخدر درگیر شده و جابجایی مواد مخدر را برعهده گرفته‌اند. حیدر‌هایی از مردم خواست در صورت مشاهده موارد رد و بدل مواد مخدر توسط این کودکان، حتما آن را به پلیس گزارش دهند. همچنین در صورت مشاهده کودکان کار و خیابان حتما با ۱۲۳ تماس بگیرند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از کشورهای اروپایی و اوکراین در جهت موفقیت در سیاست‌ های خود استفاده می‌ کنند.
در بخشی از اسناد لو رفته از پنتاگون ادعا شده که رئیس جمهور روسیه در حال شیمی‌درمانی بوده و ژنرال‌های این کشور از این موضوع برای تغییر مسیر جنگ اوکراین سوءاستفاده می‌کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه با اقدامات احتمالی روسیه در دوران ریاست دوره ای بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، مقابله خواهد کرد.
جوزپ بورل با انتشار پیامی در اکانت توییتری خود، نوشت: امروز روسیه قدرت را در شورای امنیت در دست گرفت. ریاست روسیه بر شورای امنیت برای روز دروغ آپریل مناسب است.
سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.
خدائیان متذکر شد: قطعا در آینده نزدیک، دادسرای عمومی و انقلاب تهران میزان سوءاستفاده در این پرونده را اعلام خواهند کرد.
کلاهبرداران همیشه به‌دنبال شیوه‌های جدید کلاهبرداری هستند و به‌نظر می‌رسد که سهولت در ایجاد توکن‌ها باعث شد این بازار به یکی از اهداف جذاب آن‌ها برای فریب سرمایه‌گذاران تبدیل شود.
باشگاه نساجی مازندران در نامه ای سرگشاده در خصوص سوتفاهمات اخیر بابت معلم جوان مازندرانی و استخدام او توضیحاتی ارائه کرده است.
در دوره‌های رونق بورس، عده‌ای با استفاده از بی اطلاعی سهامداران تازه وارد به بازار سهام با ایجاد کانال‌های سیگنال دهی در پی کسب سود خود هستند.
لغو عضویت ایران از این کمیسیون ایجاد یک رویه خطرناک، جانبدارانه و مبتنی بر رفتار‌های دوگانه توسط برخی از دولت‌های عضو است که نه تنها منجر به تضعیف اعتبار عالی‌ترین مرجع بین‌المللی در حوزه زنان می‌شود بلکه فضا را برای سوء استفاده سیاسی آتی برخی از دولت‌ها برای اعمال اهداف و اغراض سیاسی­شان در این نهاد فراهم می‌کند.
فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.
رگولاتور حریم خصوصی ایرلند پس از تحقیقات درباره شیوه کنترل داده های کودکان در اینستاگرام جریمه ای ۴.۵ میلیون یورویی(۴۰۲ میلیون دلار) برای این پلتفرم وضع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ