کارشناس تاریخ معاصر گفت: نیروهای اپوزیسیون به شعارهای خود در مورد دموکراسی و لیبرالیسم بی‌اعتقاد است و در عین حالی که به اصل مبارزه هم ایمانی ندارد، از آمریکا تکدی‌گری سیاسی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره دو خبرنگار خانم من با رئیس کل دادگستری استان تهران و آقای صلواتی هم صحبت کردم، اما دادگاه غیرعلنی بود و، چون من از قوه دیگری بودم، نتوانستم در دادگاه حضور داشته باشم.
جمعی از نمایندگان در بیانیه‌ای از رئیس دستگاه قضا خواستند تا با صدور دستور ویژه، اجازه ندهد تا اختلاف نظرها، کم‌کاری‌ها، تعارضات منافع و کارشکنی‌ها مانع اجرای قانون تسهیل شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اقدام شنیع مزدوران استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در تعارض با ادعای آزادی بیان است.
خاندوزی نوشت: حل مسئله ⁧ تعارض منافع⁩ پیش‌نیاز از بین بردن رانت و فساد است و ‏در روزهای گذشته دو اقدام ضد تعارض منافع⁩ را به تصویب دولت رساندیم.
نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس گفت: مشکل اصلی گرانی و تورم تعارض منافع و ضعف در نظارت است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: با توجه به اینکه آخرین گزارش مدیریت تعارض منافع بیش از یک ماه پیش ارائه شد، گزارش بعدی نزدیک به پنج ماه بعد در صحن ارائه می‌شود.
عباس عبدی درباره پیشنهاد استعفای رئیسی نوشت: مشکل این است که چنان تنش و تعارضی درون ساختار قدرت وجود ندارد، وضعیت موجود حداکثر ظرفیت فعلیت‌یافته میان جناح حاکم چه از لحاظ سیاست‌گذاری و چه از لحاظ اجرا است؛ بنابراین چنین تغییراتی بی‌معنی است و اجرا هم نخواهد شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می‌شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.
نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید این باشگاه در نقل و انتقالات فعالیت زیادی خواهد داشت.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیران سطح بالا در نظام آموزشی داریم که خانه نخریدند. این نشان می‌دهد فساد در کشور ما سیستمی نیست.
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی معتقد است که نسل جدید در دانشگاه با یک تعارض جدی مواجه شده، و آن هم اینکه آنچه پیش از دانشگاه دیده با آنچه درون دانشگاه روبرو شده، تفاوت زیادی داشته است. این صحبت‌ها در میزگرد نقد و نظر گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در تحلیل وقایع اخیر مطرح شده است.
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی معتقد است که نسل جدید در دانشگاه با یک تعارض جدی مواجه شده، و آن هم اینکه آنچه پیش از دانشگاه دیده با آنچه درون دانشگاه روبرو شده، تفاوت زیادی داشته است. این صحبت‌ها در میزگرد نقد و نظر گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد در تحلیل وقایع اخیر مطرح شده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از احتکار دارو، گفت: تعارض منافع در صنعت دارویی کشور بیداد می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با تاکید بر ضرورت معرفی وضعیت زن ایرانی در کشور به جهان، گفت: تعارض منافع باعث می شود جایگاه لازم به زنان داده نشود.
یک فعال سیاسی گفت: به نظر من اولین کاری که آقای اژه‌ای باید انجام دهد این است که ابتدا یک سازمانی از درون دستگاه تحت امر خودشان به وجود بیاورند که پیام‌هایی که از درون این دستگاه یا اجزای این قوه به مخاطبان و منتقدان داده می‌شود، تعارضی با اصلاحات و گفته‌های ایشان نداشته باشد.
رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: به دلیل بی‌تدبیری و تعارض منافع بعضی از افراد و روابط سیاسی ایران با کشور امارات درگذشته ۳ مدرسه از ۷ مدارس در امارات تعطیل شده‌اند.
مشاور طرح احیای زاینده رود گفت: تجربه چند دهه نشان داده که حاکمیت توان لازم برای حفاظت و نظارت بر بهره برداری از منابع آب و ضروری است خود ذینفعان و فعالان محیط زیست در این موضوع دخیل شوند.
عضو هیات مدیره صنعت نفت آبادان با بررسی قوانین پنجم و ششم توسعه اذعان کرد بعضی پیشنهادات مسئولین سیما در خصوص درآمدزایی باشگاه‌های فوتبال مغایر با قانون است
طی روز‌های گذشته تصاویر و فیلم‌هایی از حضور ۳ فرد پلنگ ایرانی در پارک ملی توران توسط محمد کلانتری، محیط‌بان پارک ملی توران ثبت و منتشر شد. انتشار این تصاویر در کنار اخبار امیدوارکننده حضور پلنگ در این زیستگاه، نگرانی‌هایی را نیز بابت حضور پلنگ در نزدیکی زیستگاه یوز و احتمال تعارض این ۲ گونه ارزشمند ایجاد کرد.
سهم شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی از کل شرکت‌های دانش بنیان کشور برابر حدود ۴ درصد بوده، از سوی دیگر گسترش شرکت‌های مذکور در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک نیاز جدی در کشور مطرح بوده، اما معضل خرده مالکی در کشاورزی، به عنوان مانعی مهم در برابر این موضوع وجود دارد.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.
جمیله علم‌الهدی گفت: در حال حاضر در جامعه تعارض زیاد است اما به اغتشاش نرسیدیم زیرا سیستم مدیریت سعی می‌کند کنترل کند.
این موضوع می‌تواند به حواشی و اتهامات بزرگی ختم شود و مشخص نیست چرا این مدت کسی به آن رسیدگی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ