سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ آغاز کرد.
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران گفت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد و برای اولین بار سهمیه گرفتیم بنابراین کار سختی پیش‌رو داریم.
اکبر محمدی، سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران یک استوری بحث برانگیز را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
تیم والیبال دانشجویان در مسابقات یونیورسیاد چین برابر لهستان شکست خورد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق‌العاده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تمام شاگردانش را برابر تیم فرانسه در دیداری تدارکاتی که پشت درهای بسته برگزار شد، سنجید. این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.
جدال سید محمد موسوی با تیم سابق خود جزو ‌دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال ایران است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک معتقد است که باید حمایت بیشتری از والیبال صورت پذیرد.
کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به قدرت والیبال نشسته ایران پرداخت.
ایران کاندیدای میزبانی لیگ ملت‌های والیبال دنیا شد
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا 2022 با تیم عربستان مسابقه خواهد داد.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر یکی از تیم‌های برتر جهان است و من به این موضوع افتخار می‌کنم.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ترکیه شکست خورد اما با وجود این ناکامی حریف آذربایجان در مرحله نیمه نهایی شد.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
فرار والدین پس از مرگ عجیب دوقلوها
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.
ایران و فرانسه؛ فینالیست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ