ایران و فرانسه؛ فینالیست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
بیگدلی گفت: طرح چنین بحث‌ها و مقایسه‌هایی درست نیست و به‌عبارتی قیاس مع‌الفارق است. بعضی از رسانه‌های راست افراطی و اصولگرایان تندرو دست به چنین کاری زدند و به مقایسه میان عملکرد نهاد‌های امنیتی و دولت در کشور با عملکرد دولت در فرانسه پرداختند. توجه داشته باشید دموکراسی فرانسه با سایر کشور‌ها حتی آمریکا و انگلستان هم متفاوت است.
آندره‌آ جیانی از اتفاقاتی که برای تیم ملی والیبال ایران در آمریکا رخ داده ابراز تأسف کرد.
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
مردان والیبال ایران در ست‌های اول تا سوم این دیدار بدون انگیزه که امتیاراتش محاسبه نمی‌شد با پوئن‌های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت‌ها را تجربه کنند
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
وزارت امور خارجه فرانسه با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از دستیابی تهران به موشک مافوق صوت «فتاح» ابراز نگرانی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق­‌العاده است.
تساوی عجیب در بازی والیبال ایران و فرانسه
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه فرانسه با استفاده از حضور همزمان هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور در چین، شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
این اظهارات در پی این مطرح می‌شود که اخیرا شبکه بلومبرگ به نقل از دو منبع دیپلماتیک ناشناس گزارش داده بود که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته وجود اورانیوم ۸۴ درصدی غنی شده در ایران را کشف کردند که برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی است.
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
یک کاراته‌کای ایرانی حاضر در رقابتهای آزاد پاریس در پایان این رقابت‌ها به تهران بازنگشت تا حاشیه های را متوجه فدراسیون کاراته کند.
تیم ملی هندبال مردان ایران در دور دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم های فرانسه، اسلوونی و لهستان هم گروه شد.
جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه(۱۹ دی) ادر بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نماینده ایران را احضار کردم تا قویا اعدام‌های شنیعی که اخیرا شاهد آن بودیم را محکوم کنم.
این روزها سهم فرانسه از اغتشاش و آشوب در ایران آشکار است ولی از گذشته تا امروز، قضایای بسیاری وجود دارند که می‌توان رد پای پاریس را در آنها مشاهده کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
رئیس جمهور آمریکا و همتای فرانسوی وی پس از دیدار با یکدیگر در کاخ سفید بیانیه مشترکی را صادر کردند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برزیل و فرانسه را دو مدعی اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌بیند.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
فرار والدین پس از مرگ عجیب دوقلوها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ