تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از کسب مقام نایب قهرمانی جهان 2023 و سفری دو روزه، با استقبال رئیس فدراسیون والیبال وارد تهران شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران دیشب پس از کسب مقام نایب قهرمانی جهان 2023، سن خوآن آرژانتین را به مقصد تهران ترک کرد.
تیم والیبال نوجوانان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳، برای سومین بار به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در این دوره، سطح مسابقات، بسیار بالا بود و فینالی که مقابل فرانسه برگزار کردیم یکی از بهترین مسابقاتی بود که تاکنون در آن شرکت کرده بودیم.
تیم والیبال نوجوانان ایران که امیدوار بود با کسب عنوان قهرمانی جهان چند رکورد را به نام خود ثبت کند در رسیدن به این این مهم ناکام ماند و با شکست برابر فرانسه در فینال، نایب قهرمان شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تمام شایستگی‌  پایان تلخی را در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان تجربه کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان مقابل تونس قرار گرفت و با کام‌بک، سه بر دو به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به مقام دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای تصدی پست نایب رئیسی فدراسیون آسیا و اقیانوسیه کاندیدا شد.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق‌العاده است.
باشگاه لبنیات هراز آمل امتیاز لیگ برتر تیم والیبال خود را به باشگاه آریو اسلامشهر فروخت.
باشگاه لبنیات هراز آمل امتیاز لیگ برتر تیم والیبال خود را به باشگاه آریو اسلامشهر فروخت.
کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به قدرت والیبال نشسته ایران پرداخت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.
وزیر ورزش و جوانان درپی نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آسیا، گفت: نایب‌قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با غلبه بر تیم ایران روی سکوی نخست ایستاد تا شاگردان محمدوکیلی به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.
تیم والیبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم ژاپن، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
تیم ایران که سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب کرده بود به نظر می‌رسید تحت فشار روانی زیادی قرار دارد شکست خورد و به مدال نقره اکتفا کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ