تیم ملی والیبال مسابقات قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل هنگ‌کنگ آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
سیستم جدید رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به سود ایران و البته ژاپن شده است.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک ۲۰۳۲ آماده می‌کند، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ازبکستان و کسب هفت برد متوالی بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال ایران با شکست چین و کسب دومین برد متوالی خود در صدر جدول گروه سوم مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفت.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به سومین برد پیاپی‌اش در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.
دومین پیروزی پیاپی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم خورد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به دومین پیروزی پیاپی در رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران با برد مقتدرانه برابر استرالیا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی آسیا و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.
سه تیم همگروه تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
تیم استرالیا یک با شکست حریف خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا حریف ایران یک در مرحله نیمه‌نهایی شد.
تیم چهارم والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد.
تیم چهارم والیبال ساحلی ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا نتیجه را به تایلند واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ساحلی دوم ایران با شکست هنگ کنگ به دومین برد خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا دست یافت و صعودش به مرحله حذفی قطعی شد.
بیست و یک دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ۱۲ کشور این قاره کهن برگزار شده است که جمهوری اسلامی ایران با چهار میزبانی (۱۹۹۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) در صدر این جدول قرار دارد
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
از قاره آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با ۲ برد و ۵ امتیاز قطعی کرده است.
قهرمانی بلامنازع جوانان ایران در والیبال آسیا و عبور از رکورد کره‌جنوبی
نوجوانان ایران در دیدار امروز به ترتیب ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار راهی فینال شدند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.
بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌های استان تهران امروز چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل است. آیا بانک‌ها و به طبع آن بورس تعطیل خواهد بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ