کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد. ایران مدافع عنوان قهرمانی است و باید برای کسب جام با تیم‌ قدرتمندی چون ژاپن در رقابت کند.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زیر21 سال مردان جهان به پایان رسید و بحرین میزبان این رقابت‌ها نتوانست به جمع هشت تیم برتر راه‌ یابد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به شکست تیم میزبان شد.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان مرحله مقدماتی خود را شناخت.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان با پیروزی تیم ملی ایران برابر میزبان مسابقات و ثبت هشتمین قهرمانی برای کشورمان در این رقابت‌ها به پایان رسید.
سومین برد پیاپی تیم والیبال نشسته بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان رقم خورد.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال 2023 را به ایران داد.
بیست و یک دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ۱۲ کشور این قاره کهن برگزار شده است که جمهوری اسلامی ایران با چهار میزبانی (۱۹۹۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) در صدر این جدول قرار دارد
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون زنان آسیا مغلوب فیلیپین میزبان این مسابقات شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم والیبال نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قهرمان رقابت‌های سیزم شد.
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ