کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به قدرت والیبال نشسته ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر خوزستان جزئیاتی از «ال‌نینو» و تاثیر آن بر تعدد سوانح طبیعی به خصوص سیل‌های خارج از فصل و خشکسالی ارائه کرد.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
در زمان سلوکیان شهرسازی رونق چشمگیری داشت. شهر‌های سلوکی دارای سازمان "پولیس" بود. یعنی مجمع ملی مرکب از افراد متساوی‌الحقوق جامعه، و شورای انتخابی شهر و دادرسان انتخابی. مردم حق داشتند دربارۀ مسائل اجتماعی شهر خود اظهار نظر کنند و در حل آن مسائل مشارکت داشته باشند.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
ایران باید تلاش کند از طریق روسیه روابط‌اش با آذربایجان را بهبود بخشد. ایران باید از نفوذش در آذربایجان استفاده کرده و این تنش را بهبود ببخشد. در این زمینه ضروری است که نیم‌نگاهی به نقش میانجی‌گرانه ترکیه و روسیه نیز داشته باشیم
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
امروزه یکی از راه‌های نگهداری از سرمایه با ارزش و اسناد مهم شخصی، داشتن یک صندوق امانات در یکی از بانک‌های رسمی و معتبر ضروری است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارزش آفرینی هرچه بیشتر برای مشتریان اقدام به راه اندازی صندوق امانات کرده است.
ایران در ابتدای  دهه ۹۰ یکی از ۵ کشور سکاندار در ذخیره سازی گاز بود، اما این سکانداری دیری نپایید که با تغییر سیاست ها جایگاه خود را از دست داده است.
اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند
فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای رسیدن به یک سهمیه المپیک پاریس در بخش جاده باید خودش را به رنکینگ ۴۵ جهان برساند.
دبیر فدراسیون اسکی در مورد برنامه‌های این فدراسیون برای فصل زمستان توضیحاتی ارائه داد.
با پایان مرحله گروهی جام جهانی آمار و ارقام جالبی در خصوص تعداد گل‌های به ثمر رسیده در این تورنمنت منتشر شده است.
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا مشخص شد.
بررسی رسانه‌ها و برخی اندیشکده‌های آمریکایی نشان می‌دهد که دولت این کشور با نقشه قبلی در پی ایجاد بروز نارضایتی‌های هدفمند در ایران و تغییر جهت مسیر آنها بوده است.
قطع روابط دیپلماتیک پس از آن صورت گرفت که تیرانا، تهران را به سازماندهی یک حمله سایبری بزرگ متهم کرد.
روسیه چگونه شریک مدال طلای ایران در المپیک شد؟
بهروز عطایی در امتیازات ابتدایی مجور به گرفتن وقت استراحت فنی شد و نکات جالب توجهی به شاگردانش گفت.
در این مدت بالغ بر ۲.۴ میلیارد دلار ایران به عراق کالا صادر کرده که بیان دیگر در هر ماه ۶۰۰ میلیون دلار صادرات انجام شده، در حالی که این رقم در سال گذشته ماهانه ۷۵۰ میلیون دلار بوده است، در این زمینه شاهد هستیم که ماهانه ۱۵۰ میلیون دلار از صادرات ایران به عراق کم شده است.
ایران نه تنها به غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم بازگشته بلکه برای نخستین بار به غنی‌سازی ۶۰ درصدی رسیده سطح خلوصی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید از نظر فنی از سوخت درجه‌بندی تسلیحات قابل تشخیص نیست.
همکاری‌های تسلیحاتی، بهره گیری از کریدور موسوم به «حمل و نقل بین‌المللی شمال- جنوب» و تمایل مشترک تهران و مسکو برای پایان دادن به نظم آمریکایی، سنگ بنای تحکیم روابط این دو طرف است.
این گروه از گذشته برای کنترل سالن‌های سینما، مدیر پخش شماری از سالن‌ها را وابسته خود کرده‌اند و آنها به جای آنکه تحت اختیار مالک سالن سینما باشند، عملاً اوامر این گروه را اجرا می‌کنند. متاسفانه این گروه قدرتمند در مجموعه‌های متعددی یا رسماً نماینده دارند و یا قدرت تاثیرگذاری بر این مجموعه‌های مرتبط با سینما را دارند و بدین ترتیب بر روندهای کنونی تاثیر عمیقی می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ