جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده‌های گردشگری ۲ هزار و ۳ هزار توسط استخرهای پرورش ماهی و اقامتگاه های متعدد قرق شده‌اند تا جایی که بسیاری از مسیرها برای رفتن کنار رودخانه یا وارد شدن به جنگل برای مردم قدغن است.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
میراحمدی گفت: سفر با خودروی شخصی به عراق در ایام اربعین منتفی است؛ زیرا عراق می‌گوید وضعیت جاده‌هایش مناسب نیست و شرایط پذیرش خودرو‌ها را ندارد البته دوستان عراقی در حال توسعه جاده‌های مرزی خود هستند.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
گروه بهمن به مسافران و زائران شرکت کننده در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اطمینان داد، تیم خودروهای امدادی گروه بهمن در مسیر حرکت کاروان های زائرین منتهی به حرم مطهر، آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
رئیس پلیس راه گفت: در دو محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
سرهنگ جهان تاب گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
رئیس دانشگاه تهران گفت: این نکته نشان داد که ما باید برای صیانت از دانشگاه، جنبه‌های امنیتی و حفاظتی را بهبود ببخشیم و یکی از مکانیزم‌های مدنظر ما ایجاد گیت‌های ورودی است که در کل دانشگاه حتما اجرایی خواهد شد. این گیت‌ها خریداری خواهد شد، منتها منابع مالی آن را باید تامین کنیم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر جاده‌های منتهی به شهر مشهد برای تردد زائران وضعیت مناسبی ندارند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
جاده های منتهی به مرز مهران درگیر با ترافیک هستند که در فیلم زیر می‌توانید وضعیت فعلی این جاده‌ها را مشاهده کنید.
مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در شش محور اصلی و سه محور فرعی جاده‌های منتهی به مشهد برپا می‌شود.
مشهد ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیرهای منتهی به مشهد از اربعین تا زمانی که زائران پیاده به سمت مشهد در حرکت باشند، خدمات بهداشتی و درمانی جاده‌ای ارائه می‌شود.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: در محورهای ورودی به استان تا گذرگاه های اربعین اصلاحات مورد نیاز از قبیل آسفالت، نصب علائم راهنمایی رانندگی و ایمن سازی جاده‌ها انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ