رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شروع ماه محرم جریان‌های معاند و ضد ایرانی نقاب از چهره برداشتند و ماهیت ضد آزادی خود را نشان دادند.
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
دانشمندان بر این باورند که رژیم غذایی می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ما بگذارد. مثلاً وقتی قند خون بالا می‌رود باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. اما آیا می‌تواند پوست را هم تحت الشعاع قرار دهد و باعث بروز جوش و آکنه شود؟
تصاویری از اعتراض جریان‌های ضد سلطنت انگلیس به شاه این کشور چارلز سوم در زمان بازدید از لیورپول را مشاهده می کنید.
Juice پس از گذشت هشت سال به مشتری، بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی ما خواهد رسید. در طول سفر طولانی خود، فضاپیما ESA هنگام پرواز در کنار زمین، ماه‌ها و زهره از برخی تیرکمان‌های گرانشی استفاده خواهد کرد.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
آیت الله علوی بروجردی گفت: الان جوان‌های نسل جدید اصلاً ارتباطی با ما دارند؟ ما برای آن‌ها بیگانه هستیم. دنبال هرکسی می‌روند غیر از ما! چرا؟ جاذبۀ ما چه شد؟ امام‌جماعت مسجد محل قطب مردم بود. مردم برای او می‌مردند. ما این روز‌ها را دیده‌ایم. پدر من در تهران سی چهل سال امام جماعت بود. دیگران را هم دیده بودیم که مردم برایشان چه می‌کردند. دخترانی هم که حجاب کامل نداشتند، سراغ امام‌جماعت می‌آمدند و مسئله می‌پرسیدند. ما الان فقط اصرار داریم که این دختر حجاب خود را درست کند، در حالی که اصل عقاید او رفته است!
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
کاری که من در کتاب هایم انجام می‌دهم آن است که تصور کنم چگونه انواع دیگر ذهن‌ها و انواع روش‌های تجربه جهان به جهان‌های دیگری منتهی می‌شوند و سپس به این فکر می‌کنم که یافتن آن جهان با انسان‌ها و شیوه‌ای که ما تجربه می‌کنیم چه می‌کند.
پدر محمد بروغنی گفت: از مسوولان خواهش می‌کنم تا جایی که می‌توانند با این جوان‌ها همکاری کنند. حرف‌های‌شان را بشنوند و خواسته‌های‌شان را برآورده کنند. نه فقط محمد من، به همه جوان‌ها رحم کنند و حرف‌شان را بشنوند. [بغض حسین آقا می‌شکند]با این جوان‌ها پدرانه برخورد کنند. خدا کند محمد من هم از این وضع خارج بشود، ما هم از این شب سیاه بیرون بیاییم.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
سردار علی فدوی گفت: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
یکی از اتفاقات جالب اردوی اخیر تیم ملی حضور 11 بازیکن در رده سنی جوانان و امید در تمرینات بود.
رهبر انقلاب اسلامی: افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟ البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.
رئیس دستگاه قضا گفت: با جریان‌های منافق و مزدور به صورت مناسب برخورد خواهیم کرد. مزدوران و چهره‌های منافق به تحریک مردم اقدام کردند. برداشت و تحلیل دشمن از مردم و نظام ما اشتباه بوده است.
رئیس دستگاه قضا گفت: با جریان‌های منافق و مزدور به صورت مناسب برخورد خواهیم کرد. مزدوران و چهره‌های منافق به تحریک مردم اقدام کردند. برداشت و تحلیل دشمن از مردم و نظام ما اشتباه بوده است.
آیا گوش شنوایی هم وجود دارد که احساس خطر کند و دل به جوان‌ها بسپارد و پای درد دل آن‌ها بنشیند و بشنود که «ما از درد ناچاری و بر خلاف میل باطنی خود خانه و خانواده و کشورمان را ترک می‌کنیم تا آینده بهتر و امن تری را بسازیم»؟ قرار بوده است که چتر نهضت جوان گرایی همه جوان‌ها را زیر سایه خود بگیرد.
مدافع چپ آلومینیوم معتقد است مستحق پیروزی برابر پرسپولیس بودند و تیم حریف از تک موقعیتش استفاده کرد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ