مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جاده هراز از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال روان است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد تا روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به جاده‌های شمال کشور خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از افزایش ۲۴ درصد تردد در جاده‌های کشور، ترافیک سنگین در محور‌های شمالی و یکطفره شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.
رئیس پلیس راه گفت: در دو محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.
سرهنگ یداله جهان تاب گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
پلیس راهور اعلام کرد: به دلیل خطر کولاک و مه‌گرفتگی در دو روز آینده از سفر غیرضروری به شمال کشور خودداری کنید.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
ارتش جمهوری آذربایجان با تایید اشغال جاده‌های شمال کریدور لاچین در توجیه آن مدعی شده است به این خاطر کنترل این جاده‌ها را به دست گرفته است که ارمنستان سعی دارد به طور غیرقانونی از آن برای انتقال سلاح به قره باغ استفاده کند.
مخبر با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، گفت: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
اصفهان- رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به بارش باران و لغزندگی محورهای مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان از رانندگان خواست با با احتیاط تردد کنند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می‌شود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۹ مهرماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه ۲۸ مرداد ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ