نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
درآمدهای بودجه فدرال روسیه از نفت و گاز در آوریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد و در مقایسه با مارس، ۵.۹ درصد کاهش یافت.
وزش باد شدید و کاهش دمای تهران تا آخر هفته
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دما در غرب و شمال غرب کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال برنامه ریزی برای کاهش شدید بودجه فوتسال خود است.
منابع عبری اذعان کردند که ارزش شِکِل (واحد پولی رژیم صهیونیستی) در روزهای اخیر به دلیل ناآرامی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی روندی نزولی داشته است.
سازمان هواشناسی کاهش شدید دما برای ۴ استان و ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز همچنین بارش برف و باران در ۲۰ استان کشور را پیش بینی کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دما و وزش شدید باد در کشور برای دو روز آینده پیش بینی می‌شود.
رییس‌کل اسبق بلنک مرکزی نوشت: کاهش شدید تورم، باروند کنونی متغیر‌های پولی، غیرممکن است.
مدیرکل هواشناسی استان گلستان تاکید کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه‌های سینوپتیک استان گلستان در مینودشت به میزان ۵۳.۱ میلی‌متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش به میزان هشت میلیمتر در اینچه‌برون اتفاق افتاده است.
خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص‌های جهاتی نفت خود را به فروش می‌رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.
منابع آمریکایی از کاهش شدید دما در شمال شرق این کشور خبر دادند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.
تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که کاهش شدید فشار خون خطر زوال شناختی را در افراد ۵۰ ساله و بالاتر مبتلا به فشار خون بالا کاهش می‌دهد.
بر اساس آمار، نرخ رشد تولید ناخالص داخلی چین در سال ۲۰۲۲ به ۳ درصد کاهش یافت.
طی روز‌های گذشته بیشترین میزان بارندگی در فیروزآباد استان فارس بیش از ۵۸ میلیمتر و شهرستان جم در استان بوشهر به میزان حدود ۵۵ میلیمتر ثبت شده است.
با استفاده از داده‌های یک مطالعه، محققان ۷۲ درصد سرطان متاستاتیک کمتری را در شرکت کنندگانی که به طور منظم در فعالیت‌های هوازی با شدت بالا شرکت می‌کردند، یافتند.
بریتانیا بدترین وضعیت اقتصادی را در دهه‌های اخیر تجربه می‌کند کارشناسان اقتصادی معتقدند این وضعیت اقتصادی در انگلیس بی سابقه است به طوریکه منجر به کاهش بی‌سابقه ارزش پوند شده است.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای با اشاره به پیش بینی کاهش شدید بارندگی در پاییز امسال از مردم خواست تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.
پس از آنکه دولت آمریکا نتوانست ذخایر گازوئیل و دیستیلیت خود را در فصل تابستان افزایش دهد، حالا شاهد کاهش شدید حجم این ذخایر در این کشور هستیم.
به دلیل اختلافات حقوقی میان اربیل و بغداد و در نتیجه کاهش سرمایه گذاری های نفتی، تولید نفت در اقلیم کردستان عراق به نصف کاهش یافته است.
به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ