مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در انتشار پیام خداحافظی با داوید دخیا اشتباه عجیبی را مرتکب شد.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
روز گذشته خبری عجیب منتشر شد مبنی بر اینکه سیتی از خرید لوکاس پاکتا منصرف شده و حالا دلیل عقب‌نشینی سیتیزن‌ها فاش شده است.
در رونمایی از یک بازیکن سرشناس اقدام عجیبی از سوی تیم جدیدش صورت گرفت
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
صفحه رسمی لیگ فوتبال آمریکا برای معرفی و خوشامدگویی به سرخیو بوسکتس، ستاره سابق بارسلونا، از عکس آربلوا استفاده کرد.
کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی، که در چند ماه گذشته با انتقادهای عجیب پپ گواردیولا روبرو شده بود آماده است تا خودش را ثابت کند.
بازیکن تراکتور گفت: از نحوه سوت زدن داور معلوم بود که می‌خواهد بخشی از مملکت را خوشحال کند، اما نمی‌شود برای مردمی که این همه راه از تبریز به تهران آمده‌اند، اینطور قضاوت کرد.
فوق ستاره نروژی منچستر سیتی شب کم فروغی را در استادیوم سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و البته آماری عجیب ثبت کرد.
مدیر برنامه های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می دهد.
ارلینگ هالند ستاره نروژی سیتی رکوردهای فوتبال را یکی پس از دیگری می شکند. پدیده نروژی در اولین فصل حضورش برای سیتی به رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس در یک فصل با بیش از 50 گل رسید.
کوین دی بروینه، هافبک منچسترسیتی، موفق شد با رکورد ارسال پاس گل دیوید بکام برابر شود.
بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.
غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین.
گزارشگر بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی اتفاق واضح رخ داده را نتوانست تشخیص دهد.
تصاویری از سوتی عجیب صداوسیما در دیدار آلومینیوم - نساجی منتشر شده است.
صفحه اینستاگرامی شبکه ابوظبی الریاضیة اشتباه عجیبی را انجام داد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.
جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از روحیه و قدرت ذهنی ارلینگ هالند متعجب شده است.
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال با پیشنهاد عجیبی از سوی یکی از تیم های باشگاهی عربستان مواجه شده است!
باسابقه‌ترین عضو تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ممکن است از سوی مقامات قضایی این کشور تحت پیگرد قانونی واقع شود.
با اعلام فهرست بازیکنان سیتی، نیمکت‌نشینی فیل فودن در دیدار امشب منچسترسیتی مقابل کپنهاگن واکنشهایی به دنبال داشته است.
کاپیتان هوادار روز بسیار سختی را در قلب خط دفاعی مقابل مهاجم هلندی پرسپولیس پشت سر گذاشت‌ و هطای عجیبی روی لوکادیا انجام داد.
دو سوتی عجیب تاج درباره ایران در جام جهانی