داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم به همراه چلسی و لیورپول چالشی جدی برای آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.
رویکرد جدید در معکوس کردن روند پیری، رویکردی نوین است که می‌تواند با پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مقابله کند. این مطالعه به روشی شیمیایی دست پیدا کرده که می‌تواند سلول‌ها را جوان کند و آن‌ها را به وضعیتی جوان‌تر برساند. تا قبل ازاین تحقیق فقط درمان ژن‌تراپی قوی می‌توانست به چنین موفقیتی برسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
کایل واکر گفت، بعد از پایان بازی در برنابئو از وینیسیوس خواسته او را تبدیل به "میم" در اینترنت نکند.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.
زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، اصرار دارد که میلان یا اینتر می‌توانند با شکست رئال مادرید یا منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.
مهاجم ایرانی هال سیتی می‌توانست دومین گل فصل خود را مقابل بلکبرن به ثمر رساند.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارند که می‌توانند برابر منچسترسیتی به پیروزی برسند.
پپ گواردیولا به دلیل خوشحالی بعد از گل جنجالی‌اش در دیدار سیتی مقابل لیورپول از طرف اتحادیه فوتبال با جریمه مواجه نشد، اما باشگاه لیورپول با خطر مجازات مواجه است.
سمنان- چهارشنبه سوری می‌تواند با بی توجهی نسبت به رفتارهای پرخطر، شبی تلخ برای خانواده‌های استان سمنان باشد شبی که در سال‌های اخیر، از اصل خود، کیلومترها فاصله گرفته است.
کوین دی‌بروینه معتقد است امسال می‌تواند سال قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان باشد.
کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ سیتی طی یک فصل لیگ جزیره آن هم در ۲۴ مسابقه، رکوردی که فقط یک نفر می‌توانست آن را انجام دهد؛ ارلینگ هالند.
پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، سقف حقوق باشگاه بارسلونا با کاهش نسبت به پنجره قبلی، 649 میلیون تعیین شد.
تیم فوتبال گل‌گهر با به ثمر رساندن حتی یک گل می‌توانست این عنوان را با نماینده اصفهان شریک شود.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه اگر آقای هاشمی بود و میتوانست ایده هایی که در ذهن داشت را عمل کند، ما «جمهوری» دیگری داشتیم، گفت: آقای هاشمی با دوراندیشی آینده را می دید و می دانست که با اجبار نمی شود جامعه را به یک سمت کشاند؛ و حالا ما شاهد وضعیت موجود نبودیم.
محمد حسینی مدافع تراکتور می‌توانست این هفته در سوی دیگر میدان پیراهن استقلال را برتن کند.
اشتباه مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، آرسنال را در دقایق پایانی به دردسر انداخت.
یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان معتقد است کسب مقام سومی جام جهانی خالی از ارزش نیست.
به نظر می‌رسد علت بروز التهاب مغز ناشی از ذرات ریز و جامد باشد. کیفیت بد هوا باعث بدتر شدن خلق و خوی افراد می‌شود که به نوبه خود احتمال این که فردی افکار خودکشی را تجربه کند افزایش می‌دهد.
عبدالله المالکی می‌توانست زننده یکی دیگر از گل‌های تاریخی سعودی‌ها باشد اما نه تنها موفق به این کار نشد که در ادامه اشتباه مهلک او زمینه‌ساز گل دوم لهستان شد.
مرد مسافرکش ۱۰ روز بعد با تلاش کادر درمان به زندگی برگشت و به هوش آمد. او که به‌خاطر آسیب شدیدی که به حنجره‌اش وارد شده بود، به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: با خودروی پرایدم مسافرکشی می‌کردم که ۲ مرد جوان از من خواستند به‌صورت دربستی آن‌ها را از خیابان دامپزشکی به ستارخان ببرم. در بین راه یکی از آن‌ها چاقویی روی گلویم قرار داد و تهدید کرد که تغییر مسیر بدهم.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
در صورتی که صدور این رای از سوی کنفدراسیون‌های ملی، فیفا و دادگاه ورزش بود، می‌توانست او را با چالش مواجه کند
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ