تیم بسکتبال زنان گروه بهمن در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان - انبار مواد پلاستیکی گروه صنعتی انتخاب در آتش سوخت.
سحرگاه سوم خرداد ۱۳۵۹، اکبر گودرزی، سرکرده گروهک تروریستی فرقان به همراه پنج تن دیگر از اعضای این گروه به نام‌های سعید مرآت، علی حاتمی، محمد متحدی، حسن اقرلو، عباس عسگری و علیرضا شاه‌بیک بعد از محاکمه در دادگاه، اعدام شدند.
تیم ملی واترپلو ایران با شکست برابر قزاقستان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی (لیگ جهانی) واترپلو آلمان در جایگاه سوم قرار گرفت.
سومین گروه از اسرای یمنی در ادامه روند تبادل اسرا میان یمن و عربستان سعودی امروز یکشنبه وارد یمن خواهند شد.
بعداز گروه سوم که استرالیا ، عربستان و چین در کنار تاجیک‌ها در آن حضور دارند، گروه ایران دشوار نرین گروه مسابقات است. البته فوتبال رده سنی پایه پیش‌بینی ناپذیر است اما میزبان در گروه اول قرعه بسیار آسانی دارد.
طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، علیرضا ابراهیمی به عنوان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو منصوب و معرفی شد.
هفته سوم و پایانی دور رفت از مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال کشور در دو گروه A و B در شهرهای گرگان، آمل، شهر قدس و کرمان برگزار شد.
در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را به دست آورده است.
نتایج ارزیابی خدمات فروش خودروسازان داخلی و وارد کنندگان، از مهمترین ارزیابی‌هایی است که انعکاس دهنده سطح کیفیت فروش این شرکت‌هاست. از همین رو در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که به نمایندگی از وزارت صمت و مبتنی بر نظرات مشتریان صورت پذیرفته است، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را بدست آورده است.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی گفت: امسال در قالب یک طرح جهادی ۵/۵ میلیون دام سبک و سنگین در کشور معاینه و مایه‌کوبی شد.
نمایندگان ایران در پایان بازی‌های نخست سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا در مکان‌های سوم گروه‌های خود قرار گرفتند.
دختر وزنه‌بردار ایران در گروه B دسته ۸۷ کیلوگرم قهرمان جهان با رکورد ۲۰۶ کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه A به میزبانی اصفهان و اندیمشک اعلام شد.
اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه A به میزبانی اصفهان و اندیمشک اعلام شد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، مسی گل اول تیمش را از روی ضربات پنالتی وارد دروازه حریف کرد.
در بازی مهم هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گروه بهمن تهران از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.
مسابقات لیگ 2 که هر فصل در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود روز گذشته با برگزاری دیدارهای هفته سوم از گروه ب ادامه پیدا کرد.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در رده سوم گروه B دسته 61 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا برای نمایندگان ایران از امروز آغاز شد که طی آن مجید عسکری به مقام سوم گروه B مسابقات دست یافت.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران با برتری مقابل سوریه در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه ماندگار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ