یوتیوب WWE بازی رومن رینز برابر جی اوسو را برای سامراسلم تبلیغ کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم آزمون که دقایقی پیش به اشتباه در استوری اینستاگرامی خود استرالیا را فینالیست جام جهانی زنان معرفی کرده بود، کمتر از پنج دقیقه بعد با یک اشتباه دیگر این تیم را در یک چهارم دید!
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به لیز خوردن او در مراسم معارفه لیونل مسی واکنش نشان داد.
صفحه رسمی لیگ فوتبال آمریکا برای معرفی و خوشامدگویی به سرخیو بوسکتس، ستاره سابق بارسلونا، از عکس آربلوا استفاده کرد.
کمپانی آدیداس و باشگاه رم متوجه یک نوشته اضافه در لباس جدید این باشگاه برای فصل 24-2023 شده اند که باید پاک شود.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، در انتشار پیام خداحافظی با داوید دخیا اشتباه عجیبی را مرتکب شد.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
شبکه بی‌بی‌سی در اعلام نام تیم جدید ادوار مندی، دچار اشتباه عجیبی شد.
تراکنش یک میلیارد تومانی در دستگاه پوز نشان می‌داد که متهمان مبالغ هنگفتی را از طعمه‌های خود در فضا‌های مجازی دریافت کرده اند. از سوی دیگر وجود تصاویری از جراحی‌های زیبایی در این مکان بیانگر آن بود که جراح قلابی با نشان دادن این تصاویر اعتماد طعمه‌های خود را برای انجام عمل‌های وحشتناک جراحی جلب می‌کرد.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
هواداران هامبورگ مشغول جشن گرفتن بازگشت تیم خود به بوندس لیگا بودند که با یک شوک بزرگ مواجه شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در پی آتش سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند. منبع: ایسنا
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل نیوکسل گفت برای گرفتن حربه حریف از دستش در این مسابقه از بازی فیزیکی استفاده کرده است.
اشتباه سنگربان سوئدی هاماربی او را به سوژه فضای مجازی تبدیل کرد.
بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.
تصاویری از آتش سوزی مهیب برای اتوبوس مدرسه در نیمس فرانسه که خوشبختانه قبل از حادثه تمام دانش آموزان تخلیه شده بودند را ببینید. منبع: خبرگزاری دانشجو
هواداران یونایتد در دربی امروز شهر منچستر برای تمسخر ارلینگ هالند به مصدومیت وحشتناک پدر او در یکی از دربی‌های قدیمی بین سیتی و یونایتد اشاره کردند.
در شرایطی که این‌روز‌ها اکثر کلانشهر‌های کشورمان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند، تصاویری از مازوت سوزی وحشتناک و آلودگی شدید شرکت آلومینیوم اراک واکنش‌های زیادی را برانگیخته است./ همشهری آنلاین
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
داور بازی پرسپولیس و گل‌گهر خوش‌شانس بود که علیرضا بیرانوند پنالتی حریف را مهار کرد و نتیجه با سوت او تغییر نکرد.
سفیر ایران در قطر نام غول رسانه‌ای جهان را با غلط املایی منتشر کرد.
ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند. یکی از آن‌ها به پلیس گفت: «ما در سفره‌خانه نشسته بودیم که ناگهان دو مرد که یکی از آن‌ها میانسال و دیگری جوان بود، به سفره‌خانه آمدند و با صاحب آنجا درگیر شدند. مرتب فحاشی می‌کردند. درگیری بالا گرفت. ولی این درگیری خیلی زود تمام شد. آن‌ها رفتند. اما باز هم چند دقیقه بعد دوباره برگشتند. این بار قمه داشتند. خیلی وحشتناک بود. همه ترسیده بودیم. آن‌ها فریاد می‌زدند و درنهایت با ضربات قمه، صاحب سفره‌خانه، پسرش و یکی از دوستان‌شان را زخمی کردند و متواری شدند.»
دو سوتی عجیب تاج درباره ایران در جام جهانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ