دیدار دو تیم هلند و ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا با برتری 3-2 لاجوردی‌پوشان به پایان رسید تا ایتالیا در رتبه سوم تورنمنت قرار بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن عنوان سومی لیگ ملت‌ها را دارد و در دیدار با تایلند تیم واقعی خود را نشان نداد.
فلیپ بلین، سرمربی ژاپن بعد از سومی تیمش در لیگ ملت‌ها خوشحال ترین فرد بین ژاپنی‌ها بود.
تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قرار گرفت.
ایتالیا با قدرت‌نمایی برابر آرژانتین و له کردن این تیم به دیدار با آمریکا خواهد رفت.
لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد.
ایتالیا و آرژانتین برای بار دوم در لیگ ملت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند.
ابراهیم فیروزی داور بین‌المللی والیبال ایران تا کنون چهار قضاوت در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر پاسای فیلیپین انجام داده است.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال برابر ژاپن به پیروزی برسد و نخستین باخت این تیم آسیایی را رقم بزند.
ایتالیا با پیروزی آسان مقابل اسلوونی به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ ملت‌ها رسید.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با دیدار ایتالیا و برزیل برگزار شد و محمد شاهمیری نظارت ین مسابقه را برعهده داشت.
هفته سوم بیگ ملت‌های والیبال با پیروزی مهم ایتالیا مقابل برزیل آغاز شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ مقابل برزیل به پیروزی برسد.
مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: با توجه به اینکه صدور ویزای نیمی از بازیکنان جهت شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌ها در آمریکا مبهم است نمی‌توانیم با هر شرایطی در مسابقات شرکت کنیم.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
خوسلو، سومین گلزن برتر لالیگا، گل صعود اسپانیا به فینال لیگ ملت‌ها را در واپسین دقایق به ایتالیا زد.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ