یک کاریکاتوریست عرب در طرحی جدید گرفتاری‌های امنیتی و نظامی نتانیاهو در برهه کنونی را به تصویر کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت الله مظاهری خواستۀ اسلام و مطالبۀ دین را توجّه به همۀ ابعاد زندگی مردم اعمّ از نیاز‌های اقتصادی و معیشتی و نیاز‌های فرهنگی و اجتماعی دانسته و گفت: اگر به مسائل فرهنگی نظیر حجاب باید توجّه شود، به گرفتاری‌های معیشتی و سایر سختی‌ها و گرفتاری‌های مردم نیز باید توجّه کافی و وافی مبذول گردد.
ثابت شده که از ابتدای بارداری، اضطراب و هیجان‌های زن باردار تاثیر مستقیمی بر روی جنین خواهد داشت. عدم اطلاع یا اطلاعات نادرست و ناقص در خصوص بارداری و تغییرات آن می‌تواند موجب بروز هیجان‌ها و آشفتگی‌های روانی شود. تغییرخلق (اخلاق)، تغییر اشتها، استفراغ‌های گاه و بیگاه، تغییر علایق و سلیقه‌ها و بالاخره ده‌ها نوع دیگر از این قبیل، هریک می‌تواند به تنهایی گرفتاری‌های فراوانی را ایجاد کند.
قیمت نفت به مدت چهار هفته متوالی کاهش پیدا کرده و همه رشدی که پس از اعلام جدیدترین دور کاهش تولید اوپک پلاس پیدا کرده بود را تحت تاثیر نگرانی‌های اقتصادی و مبهم شدن دورنمای تقاضا برای سوخت، از دست داده است.
درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
بنیان‌گرفتن زیرساخت‌هایی که ادبیات هرز را تبدیل به گفتار‌های روزمرّه در نسلِ زِد کرده، محل تأمل و تأسف است. لابد اگر نام‌ونشان آن دو همکلاسی را به بعضی ستاد‌ها پیامک کنم، امروز و فردا به جا‌هایی احضار شوند از برای امر به معروف و نهی از منکر و احیاناً تعهد بر عدم تکرار و چه و چه؛ بسیار خوب؛ این پانسمان‌های سرپایی چه میزان می‌تواند در درمان غدّه‌های زیرپوستی که در حال متاستاز به دیگر اعضای این پیکره اند مؤثر باشند؟
جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
در اخلاق هم کتاب «اخلاق ناصری» را نوشت که جزو مهم‌ترین کتب حکمت اسلامی است و مترجم این کتاب به زبان انگلیسی درباره خواجه نصیرالدین گفته است: «دارای روحی نیرومند و حساس بوده که گرفتار تحولات شدید سیاسی و معنوی گشته است و در عین این گرفتاری‌ها به‌گونه‌ای سخن گفته که تو گویی با مردم این روزگار در نیمه دوم قرن بیستم سخن می‌گوید».
متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می‌کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه‌ای خود هستند.
رئیس قوه قضاییه گفت:کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط به این شورای عالی غفلت نورزند.
رئیس قوه قضائیه گفت: کسانی که عضو شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری می‌شوند باید وقت موسع داشته باشند و بواسطه گرفتاری‌ها و مشغله‌های دیگر از پیشبرد امور مربوط غفلت نورزند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت مردم با گرفتاری‌هایی که دارند به مدال گرفته و نگرفته سال‌های پیش اهمیت نمی‌دهند و نیازی به بازگو کردن اتفاقات گذشته نیست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت شبانه روز و بدون وقفه مشغول رفع مشکلات بجا مانده و گره گشایی از گرفتاری‌های مردم و کشور است.
امروز دیگر برای انجام امور بانکی پرکاربرد مانند انتقال و دریافت وجه نیاز نیست در میان گرفتاری‌ها، مشغله و ترافیک روزمره حتما به شعب به طور حضوری مراجعه کرد و تمام بانک‌ها برای تسهیل و تسریع امور بانکی از اپلیکیشن‌های بانکی اختصاصی خود رونمایی کرده‌اند.
رئیس سابق بانک مرکزی گفت: با صراحت بگویم. دوستان دولت فکر کردند توافق نزدیک است. گفتند ارز ۴۲۰۰ تومانی را برداریم تحریم هم که برداشته می‌شود، مشکل افزایش قیمت پیدا نمی‌کنیم. اما به هر دلیلی توافق انجام نشد و گرفتاری‌های جدید پیش آمد. حالا مدام می‌گویند گذشتگان بانی وضع موجود هستند. پس شما برای چه آمدید رئیس جمهور شدید؟ پس چرا در جلسات مناظره می‌گفتید ما می‌آییم وضع را درست می‌کنیم؟
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
آیت الله سبحانی در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کردند: مسئولان باید رضایت مردم را حفظ و گرفتاری‌های آن‌ها را حل کنند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مطالبه‌گری در مسیر رفع مشکلات گام برداشته و زمینه حل مسائل و گرفتاری‌های مردم را به شکل عینی فراهم کنند.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
حسین علایی گفت: انجام هر اقدامی از سوی دولتمردان نه تنها از مشکلات و گرفتاری‌های مردم نمی‌کاهد، بلکه وضع کشور را نیز وخیم‌تر می‌کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گرفتاری‌های نسل جدید مانند افسردگی و خودکشی به دلیل عدم ارتباط ما با دانش آموزان است.
روغن نعناع، ​​گرفتگی‌های دردناک و نفخ را که از علائم سندرم روده تحریک‌پذیر هستند، تسکین می‌دهد. چای نعناع یک تسکین‌دهنده خوب برای ناراحتی‌های گاه‌به‌گاه شکم است.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ