معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گرفتاری‌های نسل جدید مانند افسردگی و خودکشی به دلیل عدم ارتباط ما با دانش آموزان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
ورزشگاه پاس قوامین را می توان پرطرفدارترین ورزشگاه تهران دانست؛ مسئولان این ورزشگاه این روزها حسابی سرشان شلوغ است.
سخنگوی دولت تصریح کرد: تعطیلی اعلام شده سراسری و برای همه است بخش هایی که می‌خواهند در این روزها به فعالیتشان ادامه دهند باید مجوز لازم را از استاندار یا نهادهای ملی از وزرات مربوطه با هماهنگی معاون اول اخذ کنند.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
روز گذشته اتفاقی که برای عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی طی روزهای اخیر افتاده بود، در ورزشگاه دستگردی اکباتان تکرار شد.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
شجاع خلیل زاده برای پرسپولیسی‌ها بازیکن خاصی محسوب می‌شود؛ نگاه به این روزها نکنید که برخی منتقد او محسوب می‌شوند!
سرمه‌ای پوشان سیرجانی این روزها تمام تلاش‌شان را برای حفظ رتبه چهارمی لیگ برتر به کار گرفته‌اند.
این روزها در فضای مجازی همه جا صحبت از احتمال برخورد النصر عربستان با پرسپولیس است.
این روزها همه در اروپا از استعدادهای یک فوتبالیست با نامی پیچیده متحیر شده‌اند.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی 2022 قطر، این روزها به حدی درگیر است که فرصت داوری در لیگ لهستان را هم ندارد.
دو تیمی که تحت نام «نفت» در لیگ برتر فوتبال ایران فعالیت می کنند، وضعیت تلخ و نگران کننده ای در انتهای جدول رده بندی دارند.
کریستوف گالتیه این روزها بر سر یک دوراهی قرار دارد. هفت بازیکن اصلی تیم او همچنان در جام جهانی هستند و ممکن است تا آخرین روز در این تورنمنت بازی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.
این متصدی داروخانه با بیان اینکه شرایط همکارانم در داروخانه‌های دیگر هم مشابه است، ادامه می‌دهد: «در روز با تعداد زیادی از همکارانم در داروخانه‌های دیگر صحبت داریم و از مشکلات بیماران و مراجعان می‌گوییم. همه مثل هم، پزشکان داروخانه، تکنیسین‌ها و نسخه‌پیچ‌ها این روزها بسیار تحت فشار هستند.»
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
این روزها معابر عمومی قطر رنگ و بوی جام جهانی را گرفته و در این میان پوسترهای نماد این دوره که توسط یک گرافیست ایرانی طراحی شده در همه جا دیده می‌شود.
سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.
درحالیکه این روزها همه نگاه‌ها به ارلینگ هالند دوخته شده است در فوتبال فرانسه پدیده‌ای ظهور کرده که گفته می‌شود به زودی همه بزرگان فوتبال را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
تراکتور با کسب پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در تهران هم یک طلسم سنگین را شکست، هم وارد جمع مدعیان شد و مهمتر از همه هوادارانش را دوباره امیدوار کرد.
نگاهی به عملکرد دوشان ولاهوویچ در شکست دیشب یوونتوس مقابل مونزا نشان می‌دهد که چرا یووه این روزها در بحران قرار دارد.
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ