الیاس حضرتی نوشت: امروز اعتماد ملت ایران به مسوولان و به همدیگر به گروه‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و... آسیب جدی دیده است. رفع این بی‌اعتمادی و ناامیدی در سایه حل مشکلات و گرفتاری‌ها است، رفع این گرفتاری‌ها هم با اقدامات عملی ولو کوچک و اندک باشد ممکن است. حتی اگر یک گام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
الیاس حضرتی نوشت: مخبر بین صفوف جایگاه‌های سوخت حاضر شد و با راننده‌ها و مردم عادی صحبت کرد. اقدامی که به نوبه خود، باعث آرامش افکار عمومی و پایین آمدن التهاب ایجاد شده طی روزهای اخیر شد.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در پیام تسلیت سید محمد خاتمی آمده است: درگذشت خسارتبار عالم پرهیزکار و یار همراه مورد اعتماد حضرت امام و خدمتگزار صدیق اسلام و انقلاب و ایران آیت الله حاج حسن صانعی را صمیمانه تسلیت می‌گویم.
مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی از ساعت 18 برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران جایز نیست و فرقی بین فضای مجازی و حقیقی نیست.
ری- رئیس جمهور گفت: حضرت ولی عصر (عج) صاحب شب قدر است.
حضرتی گفت: کشور با ناکارآمدی در حوزه روابط بین الملل، در بخش داخلی و نهایتا بحرانی ویژه در بخش اقتصاد مواجه است.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود درباره دیدار دوم دو تیم لبنیات هراز آمل و پیکان تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
الیاس حضرتی نوشت: بلافاصله پس از پیروزی امام بر رفراندوم تکیه کرده و رسما خواستار آرای مردم شدند. همه این اصرارها بر رفراندوم و کسب آرای مردمی برای این بود که بنیاد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای عمومی گذاشته شود. امروز هم نیاز داریم تا این نسخه مردم‌سالارانه احیا شود.
امام جمعه موقت تهران گفت: حضرت علی (ع) شخصیت برجسته تمام تاریخ است و ای کاش هر چند سال یک شخصیتی مانند علی (ع) آفریده می‌شد تا به تحقق عدالت جهای امید داشت.
اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (س) با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دیدار کردند. / جماران
دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت زهرا(س) نه یک شخص، بلکه یک مکتب هستند که در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قابلیت پیروی دارند.
الیاس حضرتی نوشت: امیدوارم اقدامات مثبت برای آرام کردن فضای کشور در دستور کار حکومت قرار بگیرد و با درایت خود چشم طمع دشمنان ایران را خنثی کند.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: مهدی حضرتی روز ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات کرج به طرز مشکوکی کشته شده است. علت فوت این فرد اصابت گلوله به پیشانی وی است.
کیهان نوشت: مدیر روزنامه‌ای که چند بار تحریریه اجاره‌ای اش پر و خالی شده و بسیاری از آن‌ها سر از بی‌بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه‌های بدنام ضد انقلاب در خارج کشور سر در آورده‌اند و عارش نیامده، و ضمنا به طور اتفاقی مشغول رفاقت و کله پاچه خوری با شهرام جزایری بوده، طبیعی است که حمله به حیا و عفاف و حجاب اصلا برایش مسئله نباشد.
الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.
الیاس حضرتی:‌ به صداوسیما فشار بیاورید تا صداهای دیگر را هم بشنود، به آنها تریبون دهد، هر یک نفر ایرانی که به مخاطبین اینترنشنال و بی‌بی‌سی اضافه شود مقصرش شما و عملکرد ضعیف مدیران جمهوری اسلامی در حوزه رسانه است.
سعید احمدعباسی زمانی که پای به فرودگاه امام خمینی گذاشت، با چهره ای مغموم، بیشتر از بقیه به چشم می آمد.
بررسی رویکرد رهبر انقلاب اسلامی در یک سالگی دولت‌های مختلف نشان می‌دهد که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در سال اول شروع به کار همه دولت‌ها، با حمایت از آن‌ها، تلاش کرده‌اند انگیزه و اعتماد بنفس آن دولت را افزایش دهند. اما به نظر می‌رسد حمایت‌های امسال رهبری بیش از ادوار گذشته بوده است.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ