درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت گرداب عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر از این تلاش‌ها هشدار دادند.
M ۵۱ کهکشان‌های دوتایی درحال ادغام و پنجاه و یکمین جرم فهرست معروف چارلز مسیه است. درواقع، کهکشان بزرگ و اصلی با ساختار مارپیچی گرداب مانند که از روبه‌رو دیده می‌شود.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران همچنان در گرداب اجاره بها به سر می برند و قیمت خانه پس از یک هفته سیر نزولی دوباره صعودی شد.
دلیل اینکه ملخ‌های حلقوی ممکن است کم صداتر باشند، به خاطر شکل پیچیده آنهاست. این ملخ‌ها قدرت گرداب (حرکت مارپیچی هوا، آب یا مایعات دیگر) را که به طور طبیعی روی نوک پروانه اتفاق می‌افتد، به حداقل می‌رساند.
ستاره‌هایی که در بازو‌های کهکشانی یک کهکشان مارپیچی قرار دارند، دائما در اطراف هسته کهکشان می‌چرخند و ستاره‌هایی که بیرون از بازو‌ها قرار گرفته‌اند، کندتر از ستاره‌هایی حرکت می‌کنند که به مرکز کهکشان نزدیک هستند. بازو‌های کهکشان گرداب، کارخانه‌های ستاره‌زا پر از گاز هیدروژن و غبار هستند و خوشه‌هایی از ستاره‌های جدید را ایجاد می‌کنند.
جنوب شهرستان پلدختر، مناطق چم‌گز، پاعلم و چن گرداب طبق اعلام هواشناسی در وضعیت قرمز قرار دارد که اطلاع‌رسانی لازم به مردم این مناطق انجام شده است.
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه در این عملیات هیچ گونه آسیبی به گروگان‌ها وارد نشد، گفت: مصرف مواد روان‌گردان می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، بنابراین خانواده‌ها باید با نظارت مستمر بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از آلودگی آن‌ها در گرداب اعتیاد پیشگیری کنند.
گردان ابو علی مصطفی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عملیات‌های اخیر در حواره کرانه باختری از سوی این گردان انجام شده است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
مرگ تلخ ۵ کودک درآتش سوزی اتاقک‌های کارگری/ طناب دار در شعله‌های خونبار!/ حکم قصاص برای کارگری که همکارش را کشت/ قتل هووی مادر بخاطر النگو/ آتش زدن مرد معتاد به خاطر ۷۰۰ هزار تومان/ قدم در گرداب خون/ عشق به فوتبال مرا سارق کرد
هوش سیاسی پادزهری مهم تلقی می‌شود که هم فرد و هم جامعه را از قرار گرفتن در مسیر گرداب استرس و احساس ناامنی نجات می‌دهد و قادر است با تزریق روح امید و نشاط در جامعه، علاوه بر ایجاد موقعیت‌های موفقیت، رفتار‌های سیاسی افراد را نیز به دلیل هزینه‌بر بودن برای هر نظام سیاسی و اجتماعی به کنترل درآورد.
یک شاخک بزرگ پلاسما از خورشید جدا شده و طبق گزارش‌ها، یک گرداب قطبی ایجاد کرده است.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با انتشار ویدئویی از نظامی اسیر صهیونیستی دروغگویی مقامات صهیونیست درباره آزادی او را افشا کرد.
جام حذفی تا به این لحظه شگفتی خاصی نداشته، اما دو تیم لیگ برتری را در گرداب خود غرق کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
سایت گرداب تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی به‌ وسیله دوربین‌های خیابانی اشراف کامل بر لیدرهای اغتشاشات داشته و آنها را رصد می‌کنند‌.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.
پایگاه خبری گرداب اعلام کرد با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین‌های کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ