سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت مردم با گرفتاری‌هایی که دارند به مدال گرفته و نگرفته سال‌های پیش اهمیت نمی‌دهند و نیازی به بازگو کردن اتفاقات گذشته نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تازه‌ترین تحولات نیجر، منابع محلی نیجر از استقرار هواپیماهای جنگی مالی و بورکینافاسو در این کشور برای مقابله با حمله احتمالی جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا خبر می‌دهند.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اولویت اصولگرایان مشارکت بالا در انتخابات است نه اینکه با مشارکت کم به عرصه قدرت وارد شوند. حتی اگر به ظاهرشکست خوردند ما این امر را هم شکست نمی‌دانیم. ما باید تلاش کنیم که ملت پشت سر نظام قرار گیرند. این امر پیروزی اصولگرایان است. تصاحب قدرت هم از راه درست باید انجام شود، از راه جلب محبت مردم نه اینکه در مسیر حذف دیگران قرار گیریم و به همه برچسب بزنیم.
مدیرعامل شرکت فاضلا ب تهران گفت: بر اساس طرح جامع فاضلاب تهران، ۴تصفیه‌خانه فاضلاب محلی شامل خرگوش‌دره، دستواره،غرب دریاچه و وردآورد برای تصفیه فاضلاب منطقه ۲۲ شهر تهران درنظر گرفته شده است.
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
مهاجران خارجی که در مکزیک زندگی می‌کنند، به دلیل آسان بودن اقامت در آنجا و همچنین رفتار دوستانه مردم محلی و سهولت در ساختن جامعه خود، به آن امتیاز بالایی می‌دهند.
میامی- امام جمعه میامی ضمن انتقاد از وضعیت معادن این شهرستان گفت: معادن بسیاری از کرمیت و مس و ... در روستاهای شهرستان فعال هستند اما متاسفانه مردم هیچ بهره ای از این ظرفیت‌ها نمی برند.
ملی‌پوش سابق کشتی آزاد با بیان اینکه کشتی‌گیران حاضر در تیم ملی به لحاظ تجربه و مدال‌آوری از مربی روس بالاتر هستند گفت: حضور او در تیم ملی توهین به جامعه کشتی است.
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
نبود اینترنت پیامد‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی خواهد داشت. رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین و پلت‌فرم‌های مجازی به تعاملات اجتماعی مدرن، کنش‌گری و بیان فرهنگی تبدیل شده‌اند. بدون این فضا‌های دیجیتال، افراد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای ابراز خود، ساختن جامعه و به اشتراک گذاری ایده‌ها باشند. اشکال سنتی تعامل اجتماعی، مانند مکالمات رو در رو، گردهمایی‌های فیزیکی، و تعامل با جامعه محلی، ممکن است دوباره برجسته شوند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
پاول متئوس وییسکی مربی تمرین دهنده تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه 15 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.
پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی تیم ملی والیبال ایران بامداد جمعه یکم اردیبهشت وارد تهران می‌شود.
یک فعال سیاسی گفت: برخی آقایان فکر کرده‌اند اینجا میدان جنگ است، متاسفانه ادبیات برخی مسئولان ما ادبیات نظامی‌ شده است. ادبیات جامعه‌شناختی نیست که بتواند به جامعه آسایش، آرامش و محبت نثار کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمان عفو اخیر رهبری، گفت: این اقدام بر اساس دستور "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی ایجاد محبت درونی، جلب قلوب، هدایت افراد و رعایت کرامت افرادی که بازگشتی به سمت مسیر ولایت دارند، انجام شد و از این جهت کار بزرگی بود.
مربی تیم کاتا بیمه تعاون گفت: اعزام کاتا به بازی‌های آسیایی ریسک نیست بلکه یک فرصت برای جامعه کاتاست.
انتخاب این مربی جوان و کم تجربه در سطوح پایین‌تر، باعث تعجب بخش زیادی از جامعه وزنه‌برداری شده بود اما برکناری رئیس بازنشسته فدراسیون، تغییر او را عقب انداخت.
بازماندن و ترک تحصیل دارای تبعات قابل‌توجه در سطوح مختلف فردی و جامعه است؛ به همین دلیل تلاش برای از میان بردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد می‌کند در زمینه سوادآموزی با توجه به ترکیب ناکارآمد، تشکیل نامنظم جلسات، نبود ضمانت اجرای مصوبات و عدم‌حضور نهادهای موثر و سیاستگذاری متمرکز و عدم‌توجه به اقتضائات محلی، باید اصلاحات ساختاری در شورای پشتیبانی سوادآموزی اجرا شود.
وزیر کشور گفت: دشمن به دنبال این است که محبت آحاد جامعه به یکدیگر را به دشمنی تبدیل کند و آنان را در مقابل هم قرار دهند.
امام جمعه تهران گفت: باتوجه به حوادثی که در زاهدان رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان ما بی‌گناه کشته و مجروح شدند. این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود. نتایج محسوسی در ارتقای امنیت، آرامش و وحدت در سیستان به دست آمد. از میزبانی پر از مهر و محبت مردم، مسئولان، سران طوایف و نخبگان سیستان و بلوچستان تقدیر می‌کنم.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران تا روز جمعه (۴ آذر) با ادامه پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: کادرفنی با مطرح کردن مسائلی مانند اشتباهات داوری درخصوص عدم نتیجه‌گیری در مکزیک به جامعه تکواندو توهین نکند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
اعرافی امام جمعه قم با انتقاد از عملکرد طالبان در افغانستان در خصوص جلوگیری از برپایی مراسم‌های عزاداری ماه محرم ابراز داشت: تذکر جدی به طالبان می‌دهیم که ایران با شما تاکنون حکیمانه رفتار کرده و سیاست کشور همین بوده است، اما از طالبان انتظار می‌رود که عقاید اهل سنتی که محبت اهل بیت علیهم السلام هستند و اعتقادات شیعیان را در برپایی مجالس عزاداری مورد توجه قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ