فیفا در نامه ای به فدراسیون های ملی از جمله ایران اعلام کرده است که پرداخت دستمزد مربیان از محل در آمدها توسط این نهاد ممکن نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، پروسه اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را آغاز کرد.
فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از عنوانی مجعول برای رقابت های کشورهای عرب به فیفا اعتراض خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال جهان در احترام به اسطوره فقید فوتبال پله، از فدراسیون های ملی خواست که یکی از استادیوم های کشور خود را به نام این ستاره نام گذاری کنند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی هدایت ممبینی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
فیفا به تازگی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است و فدراسیون فوتبال ایران هم پاسخ فیفا را داده است.
فدراسیون فوتبال در نامه خود تاکید کرده با توجه به تحریم‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند از پول‌های بلوکه شده خود در فیفا استفاده کند آن‌ها چه راهکاری را برای پرداخت مطالبات این مربی پیشنهاد می‌دهند.
فدراسیون فوتبال ایران درگیر نامه خطرناکی است که از سوی فیفا ارسال شده است.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
وزیر کشور ساعتی پیش در گفتگو با ایرنا نسبت به اتفاقات اخیر پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
واعظ آشتیانی درباره توضیح فدراسیون در رابطه با اظهارت نمایندگان مجلس، گفت: مسئولان باید بررسی کنند که چرا این نامه ساعت ۵ در یک خبرگزاری منتشر می‌شود و چند ساعت بعد از آن به دست فدراسیون فوتبال می‌رسد.
رفتار و فعالیت مقامات دولتی در رابطه با فدراسیون فوتبال را تا جایی که فعلیت پیدا نکند نمی‌توان مصداق دخالت ناروای دولت در فوتبال و از موجبات تعلیق این فدراسیون دانست.
نامه مشترک فیفا و AFC که به امضاى برخى از مسئولین این دو نهاد رسیده به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد.
واکنش فدراسیون فوتبال به نامه ضرب‌العجل فیفا
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده اند.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
پس از انتشار سیگنال‌هایی در زمینه ازسرگیری تماس‌های برجامی میان طرفین این قرارداد، از ساعات پایانی روز گذشته، نرخ دلار در معاملات آزاد بازار تهران، تحرکات کاهشی جدیدی را از خود به ثبت رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ