دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد کمیته داوران فدراسیون فوتبال قانون منع قضاوت افراد بالای 45 سال در لیگ برتر را بردارد.
فرزاد آشوبی به بازیکنان پرسپولیس توصیه می‌کند تنها در صورتی که از خارج از کشور پیشنهاد داشتند، این تیم را ترک کنند.
با توجه به نرسیدن تاتنهام به چهار رده اول جدول لیگ انگلیس، این باشگاه اجباری در خرید دائمی کولوسفسکی نخواهد داشت.
یکی از فرماندهان ارشد اوکراین مدعی شد که ضدحملات ارتش این کشور، نیروهای روسیه را وادار به خروج از برخی مواضع در شهر راهبردی باخموت کرده است.
بنا به قطعنامه جدید کنگره آمریکا، این کشور باید شمار نظامیان حاضر در اوکراین را اعلام کند.
چنانچه ساخت و ساز صورت‌گرفته بر خلاف اصول سه‌گانه فنی، بهداشتی و شهرسازی باشد و استاندارد‌های لازم در آن رعایت نگردیده و استحکام بنای آن توسط شهرداری تأیید نگردد و یا تجاوز به معابر شهر و یا املاک مجاور و یا پیش‌آمدگی داشته باشد و یا تغییر کاربری باغات و فضای سبز صورت گرفته باشد، حکم صادره توسط کمیسیون لازم‌الاجرا است.
مقامات اعلام کردند که حمله سایبری باج افزار به یکی از بیمارستان های اصلی بارسلونا سیستم رایانه ای مرکز را فلج کرده که مجبور به لغو ۱۵۰ عمل غیرضروری و حداکثر ۳۰۰۰ ویزیت بیمار شد.
تیک تاک از راه اندازی خدمات موسوم به TikTok API به عنوان بخشی از "تعهد مستمر خود به شفافیت و پاسخگویی" در آمریکا برای در دسترس قرار دادن داده‌های شخصی کاربران خبر داد.
هافبک ازبکستانی استقلال از هواداران این تیم خداحافظی و جدایی خود را رسما اعلام کرد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به دفاع از رویکرد دفاعی تیمش در بازی با بایرن مونیخ پرداخت.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
گوگل باید ۹.۵ میلیون دلار برای تسویه شکایت دادستانی کل واشنگتن دی سی پرداخت کند.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
اردوغان در حالیکه نیروهایش با نقض قوانین بین المللی مشغول تجاوز به خاک دمشق هستند، ادعا کرد: از کسی اجازه نمی‌ گیریم و به کسی هم حساب پس نمی‌ دهیم؛ احدی از عملیات نظامی ما ناخرسند نباشد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، مدعی شد اجباری به استفاده از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت ندارد.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از صنعت خودروسازی راضی نیستند و چرا آنان باید مجبور باشند از ارابه‌های مرگ استفاده کنند.
پرهام پسر ۱۵ساله‌ای است که به اتهام حمل مواد مخدر به زودی محاکمه می‌شود. او در خیابان دستفروشی می‌کرد و همین هم راه خرده‌فروشی مواد را برای او باز کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، به انتقاد از عملکرد تیمش برابر ناپولی پرداخته است.
آزمایشگاه‌ها: مجبور به تهیه کیت قاچاق هستیم
توئیتر در ماه ژوئن با پرداخت ۷ میلیون دلار غرامت به افشاگری که رئیس شرکت تسلا از وی برای متهم کردن توئیتر استفاده کرده بود، موافقت کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره لغو انتخابات این نهاد حقوقی گفت: کمیته بدوی به نامه های بسیار زیادی که به دستمان رسیده بود توجهی نمی کرد و مساله اصلی در این راستا کدهای اخلاقی فیفا بود
مقامات رژیم صهیونیستی در پی عدم استقبال دولت های عربی امضا کننده توافق عادی سازی روابط برای حضور در جشن دو سالگی توافقات آبراهام، مجبور به لغو این مراسم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ